Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde tidligere Trondheim Kraft (samme greia bare annet navn). Siden den tid har vi fått ny automatisk måler med nytt nummer. Det har vel også gått over 9 mnd som ble nevnt over.
    Skal jeg da kunne benytte dette og få 10k poeng?
     
    chudtwa liker dette
  2. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hadde EB-avtalen hos FK frem til jeg byttet til NTE for litt under 6 måneder siden. Null stress å få 10.000 EB hos FK nå :)
     
    Markal liker dette
  3. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Da blir det nok bytte ;)
     
  4. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk du dette til med utsatt/forsinket oppstart, eller er oppstart av FK EB avtalen innenfor 9mnd slik jeg fikk beskjed om ikke var mulig?
     
    KingC liker dette
  5. Markal

    Markal Senior Medlem

    Innlegg:
    544
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Bør man kontakte de for å få dette bekreftet eller er det bare å bestille og se at poengene renner inn?
     
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,956
    Likes mottatt:
    5,760
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk akkurat beskjed på chaten om at jeg ikke ville få poeng på nytt, da det var under 12 måneder siden Fjordkraft/Eurobonus-avtalen sist ble avsluttet på denne adressen.
     
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Det skal sies at jeg bare har fått bekreftelse på abonnementet. Blir spennende å se om poengene kommer i april.
     
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke forsinket oppstart. Tegnet NTE 28/6. Regner med det er en måneds forsinkelse på oppstart. Dermed burde NTE startet 28/7 (har bedt med bekreftelse på dette fra NTE).
    Ba om oppstart 31/1 hos FK. Sa jeg kunne få avtalen og poeng fordi det «var en stund siden» jeg hadde EB-avtalen hos de.
     
  9. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Etter å ha hatt en slik avtale med en leverandør som skal få forbli anonym i 3 måneder nå, sitter jeg dessverre igjen med et subjektivt inntrykk om at dette ble dyre poeng - så sett opp et regnestykke før du biter på, og tenk deg godt om er tipset her!:( Jeg kommer ikke til å gjøre dette igjen, er billigere måter å sikre poeng på.
     
    snus_mumrikken liker dette
  10. Trent600

    Trent600 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    604
    Bonuspoeng:
    93
    Har du vært inne på https://kundeweb.nte.no/Touch/Home/Index og sett hvilken dato som står der? Ser jeg fikk en "Velkommen som kunde" mail 23.08 og så står det under "Mine produkter" at det gjelder fra 04.09
     

    Attached Files:

    • nte.png
      nte.png
      File size:
      5 KB
      Visninger:
      11
    Sonictravel and indahla like this.
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tipset. Det kan jeg sjekke.

    Edit: logget inn nå og sjekket. Står at avtalen startet 10/7-18 så da er bindingen akkurat avsluttet. Godt time’et med FK-kampanjen nå i januar :)
     
    Last edited: 23. jan 2019
  12. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,894
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar, da må jeg altså bare prøve en gang til, en liten agentrulett hos Fjordkraft her altså. Det står jo også klart i vilkår for EB avtalen punkt 4e at man ikke kan ha avtalen mer enn 1 gang pr. strømanlegg.
    Du nevner "en stund siden", jeg fikk som svar 9mnd og andre fikk beskjed om 12mnd. Her er det altså ingen fasit.
     
  13. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Som det står i punkt 4e, at man ikke kan ha avtalen mer enn 1 gang per strømanlegg. Men er det noen som har fått det til? Vurderer om samboeren skal få lov å stå som ansvarlig og da enkle poeng (bor i borettslag med vann og oppvarming inkludert i felleskostnaden, så strøm og nettleie ligger tilsammen på ca 400 i måneden).
     
  14. Condictio

    Condictio Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Fjordkraft gjør tydeligvis forskjell på folk. :rolleyes: Var i kontakt med de på chat tidligere i dag. I følge vedkommende jeg snakket med så er det ikke mulig å få poeng to ganger på samme strømanlegg (gjelder per person). Hun sjekket med sjefen sin, som sa det samme...
     
  15. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,650
    Likes mottatt:
    6,648
    Bonuspoeng:
    183
    Etter reglene får man kun poeng en gang per strømanlegg, men i praksis så kan man få poeng på nytt etter et år. Vet ikke hvorfor regelen ikke praktiseres... sletting av data pga personvern kanskje?
     
  16. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    Har det vært noen kampanjer med mer enn 500kr på NTE?
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk denne bekreftelsen fra FK idag. Skal godt gjøres at de ikke gir meg 10.000 EB :)

    BDDA1B4B-17DC-4D00-9996-C2CE5DDCFC7E.png
     
    Magnus1001, Condictio and trygveat like this.
  18. Condictio

    Condictio Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Når du har fått skriftlig bekreftelse så vil det alltid ordne seg til slutt. Var du i kontakt med kundeservice på telefon for å få dette til ?
     
  19. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
  20. kaijoar

    kaijoar Bonusnisse

    Innlegg:
    511
    Likes mottatt:
    620
    Bonuspoeng:
    93
    NTE.PNG
    Mulig det har vært skrevet før her, men ikke mulig å bestille Trumf hos NTE for øyeblikket.
     

Del denne siden