Hmmm....skal/skal ikke la samboer få prøve seg på avtalen? Ingen som har fått poeng på konto som har hatt avtalen før?
Får jeg poeng nå blir det 4. gang.. Fikk den først for ett par år siden utenom kampanje så fikk da 5000 poeng. Byttet så ved kampanje med 10k poeng til samboer. Ved en senere 10k kampanje fikk jeg den byttet til meg selv igjen. Gikk så over til NTE i høst... ved forespørsel til Fjorkraft nå fikk jeg beskjed om at ettersom jeg allerede hadde hatt avtalen i løpet av de siste 12mnd kunne jeg ikke få poeng, men de kunne gi poeng om vi satte den i samboers navn igjen.. så ja bør gå bra.. Om 3 mnd kan jeg kanskje prøve bytte til NTE igjen i samboers navn for ny bonus der
For noen år siden (på en 10k poeng kampanje) fikk jeg først 5k poeng etter noen uker, så klaget jeg og fikk da ytterligere 10k poeng, altså 15k poeng totalt. Så det er sikkert mulig å få dobbelt opp pga rot, ja...
Hvordan går man frem ved overføring av abonnement til samboer hos FK? Bestille strøm på hennes navn på nett? Må jeg si opp mitt abonnement?
Vi takker for bestillingen av strøm la poengene komme fant tilogmed ut at jeg hadde en svindelavtale hos norgesenergi som var dyrere fra før.
Holder på å bestille denne men ser at bindingstiden er endret til 6 måneder. Noe nytt eller har andre også fått 6 måneders binding?
Virker som om de har endret den nå til 6 måneder, men jeg hadde nok ringt dem og spurt hvorfor den "plutselig" er blitt endret, dette er dårlig markedsføring fra deres side. Bare hold deg til denne kampanjen her som er på linken og om du skulle ringe dem be dem holde deg til 3 måneders avtalen (kampanjen er jo ut måneden) samtidig som du for bekreftelse på det via email. Lykke til
Da ble det Fjordkraft og upgrade av Saga MC for å få en flytur nord i Europa. 20.000 poeng - kan sikkert brukes klokere men flyr aldri ut av denne verdensdelen. Min neste flytur går til Spania men da må man ut med 30.000 poeng.
Ble til at jeg tok det via chat. Var helt greit å få 3 mndrs binding. Fått bekreftelse via epost om dette samt kopi av chat. Dobbel sikring. Byttet over 2 avtaler og gleder meg til 10000 x2 EB
Ble også lettere sjokkert over å plutselig se "Om du sier opp avtalen i løpet av de første 6 månedene vil du få et bruddgebyr på 500 kr." på min side. Fikk beskjed på chat at det ikke gjaldt meg. En annen ting er at det ikke er mulig til å bytte til deres rimeligste avtale fra "Min side". Skal man bytte til Spot Web så må det gjøres via strompris.no. Den har ingen månedsavgift i motsetning til Spot-avtalen som koster 27 kr pr måned.
Hva måtte du gjøre for å få endret bindingstiden til 3 mnd? Han jeg var i kontakt var ikke spesielt velvillig. Uansett er ikke bindingsgreiene spesielt godt opplyst om ved bestilling,
Hun jeg snakket med på chatten var svært velvillig til det. Hadde ikke SVG_flyer svart på posten min så hadde jeg ikke tatt det opp videre på chatten. Så takk til SVG_flyer for tips. Det skader ikke å prøve igjen. Hun jeg snakket med annullerte til og med avtalen med 6 mndr binding jeg tegnet i natt.
Jeg chattet nå og fikk nei til å få 10 000 nye poeng siden jeg hadde hatt det på samme måler før. Det er ca. ett år siden jeg hadde abonnement på den.
Hva synes dere om følgende: Jeg har 3 strømmålere som jeg kan flytte til fjordkraft imorgen. Det vil gi 30.000EB. Jeg sier opp etter at alle mine EB er på konto. Jeg betaler 1500kr i oppsigelses gebyr. Flytter disse 3 målerene over til NTE (etter 18. feb.) Får 1500 trumf kroner Da sitter jeg igjen med 52500 EB for 1500kr, 6mnd. binding og billigere strøm fra NTE enn fjordkraft.