Jeg var tydeligvis ikke raskt nok ute. Æsj.. Om du sier opp avtalen i løpet av de første 6 månedene vil du få et bruddgebyr på 500 kr.
Fikk 10k poeng fra Fjordkraft i dag for avtale som skal starte opp i slutten av Februar Tenker jeg har abbonementet frem til bindingstiden utløper og så evt bytter til Trumf tilbudet om mulig.
Endringen fra 3 til 6 måneder binding trådde i kraft 25 Januar - Bekreftet av kundeservice. Signerte 22 januar og fikk skriftlig bekreftelse fra kundeservice nå om at jeg skulle forholde meg til 3 mnd, selv om det nå står 6 mnd på "Min side". Fikk forøvrig 10k EB på konto i dag.
Ingenting her heller.... venter 30k poeng... trodde kanskje ikke de kom før 18. feb. Da endringen trer i kraft.
Jeg har bestilt, ser ikke noe reservert beløp på Viatrumf.no. Kommer disse trumf-poengene direkte på kontoen da, eller er det ikke blitt registrert?
Hm.. Bestilte 22/1 og fikk bekreftelse 23/1. Iflg kundeservice som jeg snakket med har jeg 6 mnd. binding. Kan du sende meg bekreftelsen du fikk på at det ble endret 25/1? Fikk forresten 10k poeng på konto idag
Jeg har ikke særlig gode erfaringer med viatrumfavtalen hos Nte. Kundeservicen deres er utrolig treg og gjenntatte purringer uten svar,samt dårlige bortforklaringer. Måtte tilslutt i hanekamp fram og tilbake minst 10ganger, om feilaktig fakturagebyr de sendte meg. Viste til bildebevis fra DnB hvor jeg har opprettet AlltidEfaktura flere måneder før jeg ble kunde hos dem.. Til slutt ga de etter,og hanen vant fram sitt krav på 59,- ;-) Begrenset hvor mye tid en gidder bruke på slik,men jeg nekter gi meg når jeg vet jeg har rett De 500 viatrumf kronasjene har jeg fortsatt ikke sett snurten av,selv om de har blitt lovt utbetalt.
NTE sendte 500 Trumf rimelig kjapt til min konto, dog faktura gebyr har jeg ikke engang lagt merke til er vel litt naiv og Payer alt i Payr så gebyr på gebyr? Kjipt @Maggie, men de som er enda mer på TRYNE er AmEx(ny telefon i slutten av feb............) Takk skal være mer obs mtp fakturagebyr og NTE
Jeg bestilte senere enn deg og da skulle jeg få 10.000 bonuspoeng som velkomst, og det var 3 mnd bindingstid, dog med en lav fastavgift jeg ikke husker for øyeblikket.
Dette er meldingen fra NTE når jeg forsøkte å bestille i dag: Strømbestilling ikke tilgjengelig På grunn av systemomlegging i det norske kraftmarkedet vil det dessverre ikke være mulig å bestille strømavtale her før den 18.02.2019 Vi beklager dette, og ber deg om å vente med bestillingen til etter 18.02.2019 Eventuelt kan du kontakte vårt kundesenter enten via e-post til [email protected]eller via telefon