Ja. De skyldte på at jeg hadde hatt dette tidligere. Ingen snakk om hvor lenge dette var siden. Sa derfor opp avtalen.
Jeg bestilte 30. jan og har ikke fått poeng enda. Har fått mail med info om at poengene vil komme i slutten av februar siden bytte av leverandør er forsinket grunnet noe systemgreier. Dette er forøvrig 4. gang jeg bytter til FK på 10000 poengs kampanje. Forrige gang for et år siden satte jeg det på samboerens navn, chatten mente det skulle gå fint å få poeng nå som jeg satte det på mitt navn igjen.
Vil anbefale folk å ikke spørre kundeservice/chat om man får poeng eller ikke. Da blir de gjort oppmerksom på slike muligheter og det kan bli fjernet. Bedre å bare bestille, og skulle man mot formodning ikke få godkjent bestillingen så har man heller ikke tapt noe. Bestil først og se hvordan det går
Jeg venter på poeng, samme beskjed som fra FK som @Eriksan fikk at poengene skal ankomme i slutten av feb.
Ting endrer seg fort. Da er ser jeg ViaTrumf sitt Fjordkraft tilbud er redusert fra 500 kr til 400 kr. NTE er forøvrig fortsatt på 500 kr.
Nja, ikke helt sant. Bindingen på trumfavtalen er fortsatt på 3 mnd. Bruddgebyret er fremdeles på 500kr da
Åhhh? Forstod det slik jeg at de hadde satt opp bindingen til 6 mnd? Det ble hvert fall diskutert her på forumet nå nylig.
Eurobonusavtalen(10000poeng på kampanje) har nå binding på 6mnd. Viatrumf(400trumfkroner) har fremdeles binding på 3 mnd
PowerSpot fra Fjordkraft 1000 kr i rabatt hos Power... https://www.power.no/event/fjordkraft-kampanje/
Når bestilte du? Jeg skiftet i september, fire telefonsamtaler, tre/fire Mail og et par chathenvendelser senere og fortsatt ingenting. Har blitt lovet minst fire ganger i forskjellige kanaler at noen som kan noe om problemet ringer meg tilbake, det skjer aldri.
Dere som bestilte 10k Fjordkraftkampanjen, har dere fått poengene? mine har ikke kommet enda FK sa det kunne ta noen uker pga systemblablabla.
Ja. Dei overfører visst poenga tysdagar annankvar veke. Eg fekk mine tysdag for to veker sidan, so kjem dei ikkje i dag bør du ta kontakt med dei.
Nei, men fekk melding av dei den 11.Mars. «Fordi du har bestilt EuroBonus-avtalen hos Fjordkraft vil du snart få overført poeng til din konto. Vi håper du blir fornøyd med din nye strømavtale. Hvert år gir vi deg 3.000 nye EuroBonus-poeng som takk for at du er kunde hos oss! Vennlig hilsen Fjordkraft.»
Takk for tips, venter i spenning veien til kaviar og champis nås steg for steg, så trenger alle poengene jeg kan få