Styr unna NTE er mitt råd. Kontraktstiden er snart ute om en uke eller to, men enda ikke fått Trumfbonus. Vært i kontakt med de flere ganger enn jeg kan telle, og det loves bot og bedring hver gang. Forsøkte meg på et tidspunkt med det å gå ut av kontrakten før tiden pga manglende oppfyllelse fra deres side, men fikk beskjed da om at jeg likevel ville bli belastet bruddgebyr. Er jevnlig på chat for å høre hva som skjer, sist gang ble chattet avsluttet umiddelbart flere ganger når jeg oppga mitt navn. Med en gang jeg skrev fruen sitt navn var det respons å få. Hele opplegget til NTE oser av å være useriøst, så styr unna med mindre du er villig til å kjempe for poengene...
Helt enig i ditt resonnement. Nærmer meg utløp på 6 mnd avtalen selv og fortsatt ikke mottatt de 500 trumf. Har i tillegg vært i kontakt med viatrumf og de peker på NTE som enda ikke har godkjent det. Nte har i tillegg veldig treg kundeservice og jeg måtte gå mange runder fram og tilbake for at de skulle fjerne feil tilsendt fakturagebyr(har alltid efaktura fra DnB) Etter x antall mailer fram og tilbake ga de seg og sa det ville bli kreditert neste fakura. Noe det selvfølgelig ikke gjorde. Ny runde i gang,kommer aldri til å gi meg av prinsipp.
Vurdere å si opp straks bindingen utløper og motregne 500 mot sluttfaktura, for så heller å ta fighten med inkassobyrå i etterkant. begynner å bli lei av å kaste bort tid på å mase på NTE, men som deg så har jeg ikke tenkt å la de slippe unna. Men hadde jeg hatt en anelse om hvor mye tid som skulle komme til å gå med på dette rotet hadde jeg aldri giddet å melde overgang in the first place. Så mitt råd er styr unna NTE!
Har du hatt avtalen tidligere? Vurderer å forsøke ved neste kampanje, selv om jeg hadde avtalen i fjor høst..
Ja, har hatt det. 2 ganger på meg(venter på 3 nå om 2 mnd med forsinka oppstart). Ble lovet poeng siden det var 12 mnd siden sist. Poengene i dag var fra en kompis som skulle flytte. Byttet 1 mnd før han flyttet da bindingstiden kan brytes ved flytting uten brudd gebyr. Så han var likegyldig på hvilken avtale han hadde og han bryr seg ikke om poeng. 10K lette poeng for meg
Fjordkraft i boks her også, nå ser jeg etter nye avtaler men finner ingen jeg kan ha i sikte. Finner heller ingen mobilabonnementer for øyeblikket. Kanskje man kan håpe på påskekampanjer?
Mulig det har vært diskutert tidligere i tråden, men noen som vet om det går greit å "dobbeldippe" en bestilling av Fjordkraft Eurobonus avtale via ViaTrumf? Ser det er 500,- å hente der. Ville så klart være en fordel å vente til neste gang de gir 10k poeng, men skulle vel uansett gi totalt 12500 poeng hvis det lar seg gjøre.
Bindingen min fra Fjordkraft sin 10 000-poenger går ut i mai, og da tenker jeg å bytte strømleverandør igjen. Antar det er NTE som gir høyest inntjening da på ViaTrumf, men får inntrykk av at de er trege / vanskelige å få utbetalt trumfen fra her inne? Eller går det som regel smooth?
Det virker som det har vært litt variabel suksess med NTE her inne. Noen har fått det raskt, andre har enda ikke fått selv om bindingstiden nærmer seg utgått. For min del bestilte jeg NTE 18/2 og fikk trumfen utbetalt 4/4, så var kanskje litt heldig?