Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,005
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte nte i oktober og fortsatt ikke fått,selv etter flere purringer.
    Mitt råd er å styre unne dette selskapet. Mail svartiden dems ligger på minst 1-2 uker og må ofte purre flere ganger. Aldri mer nte på meg,selv om de skulle lokke med 500kroner senere.
     
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    NTE for meg tok 2-3 mnd, men de kom til slutt (uten purringer). 6 mnd-perioden er snart over, så håper Fjordkraft har neste kampanje i mai som ifjor! :)
     
  3. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    NTE, bestilt i midten av september og enda ikke noe, har brukt uforskammet mye tid på og følge opp, men siste runddans er at de har skjøvet det over på trumf, som etter eget utsagn har tatt tak i saken og tatt opp med NTE, og forespeilet en behandlingstid på laaaang tid, ikke imponert!
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,630
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    NTE kom inn noen uker etter portering om jeg husker riktig. Poengene er på EB konto.
     
  5. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Ingen Trumf fra NTE, bindingstid er ute for snart 1 mnd siden. Er konsekvent i kontakt med dem på chat minst 1 gang i uken. Det siste er at jeg har krevd å få 500 kr motregnet på sluttfaktura. Venter avgjørelse på det, og evt Forbrukerrådet neste. STYR UNNA!
     
    Sonictravel liker dette
  6. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har testet å gå fra Fjordkraft til Trøndelag kraft? Ser ut til at det kun er 3 mnd. binding der.
     
  7. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,005
    Bonuspoeng:
    183
    Endelig tikket mine 500kroner inn,etter 5mnd kamp.
    Efaktura gebyret de feilaktig fakturerte meg trakk jeg selv av på forrige faktura,etter at de sa de skulle kreditere meg for 2mnd siden,etter laaaang diskusjons kamp.
    Noe som ikke ble gjort selv om de lovte det på siste faktura.

    Styr unna dette selskapet er mitt gode råd,enorm dårlig,samt treg kundeservice.

    Et tips til folket her inne,om man har muligheten til alltid efaktura,om banken din har denne tjenesten.
    Hvis til denne avtalen,hver gang et selskap prøver seg på efaktura gebyr.
    Så lenge denne avtalen er inngått slipper du alltid unna dette gebyret :)
     
    Sonictravel liker dette
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,185
    Likes mottatt:
    3,119
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk poeng fort selv.
    Men slet som bare det med fakturagebyr og har hatt flere telefoner og styr ang gebyr på gebyr, og atter gebyr selv med Efaktura.
     
  9. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,620
    Likes mottatt:
    24,727
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer, noen tips til hvordan en får det til? ;)
     
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,005
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg aner rett og slett ikke,de bare tikket inn fra viatrumfen i går kveld.
    Nte har ikke svart meg siste 3 uker,selv etter purring for en uke siden.
    Jeg er veldig glad jeg klarte utnytte Fjordkraft kampanjen med 10K eb poeng igjen,med utsatt oppstart. Er ikke lenge før jeg er fri :)
    Skal ikke se bort fra at de krever renter på fakturagebyret jeg trakk fra selv på neste regning,selv om de har innrømmet at de ikke skal betales,ingenting vil overraske meg med det selskapet der.
     
    Sonictravel liker dette
  11. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Vurderer å kjøre 3 måneder med Fjordkraft og 500 kroner i Viatrumf. Har det vært kampanjer på denne tidligere med høyere bonus enn 500 kr?

    og...
    Tenker deretter å bytte over til Eurobonusavtalen til Fjordkraft (evt. vente til en 10.000-poeng kampanje kommer). Såvidt jeg skjønner krever ikke Eurobonusavtalen at man er ny kunde, bare at man ikke har hatt Eurobonusavtalen tidligere? I så fall burde det vel gå greit å bytte fra den ene til den andre avtalen i Fjordkraft? Eller burde man tatt en tur innom et annet strømselskap mellom de to Fjordkraft-avtalene? (Kanskje NTE, men tviler litt nå etter å ha lest kommentarene her inne...)
     
  12. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Etter NTE fadesen har jeg gitt opp å jakte på EB gjennom strømavtaler. Så mange timers jobb med mail, chat og telefon var ikke de 500 Trumfkronene verdt. Truet til slutt med Forbrukerrådet og greier... Gikk over til Tibber, fikk 500 kr i velkomstgave for å bruke invite link, og 500 kr til når noen brukte min link. Fornøyd med det. :) (Har fortsatt invitelink om noen er interessert... ;))
     
    ChrisTW liker dette
  13. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Kan viatrumf fjordkraft kombineres med prismatch?

    De er jo enkle der, har prismatcha på hytta hele vinteren, må bare innom strømpris.no og chatten en gang per måned ..
     
  14. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Under "Begrensninger" på Fjordkrafts hjemmeside skriver de: "Prismatch kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter hos Fjordkraft." Så da får vi neppe prismatch sammen med Viatrumfen skulle jeg tro :(
     
  15. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som har fått utbetalt trumf-poeng for avtalen med Fjordkraft? Det tar litt tid virker det som, men man må vel anta at det tar lengre tid en Fjordkraft-eurobonus ettersom de selv overfører poengene til SAS...
     
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Fått SMS fra Fjordkraft idag, om EB overføres, og 3000 pr påfølgende respektive år... Da venter vi i spenning.
     
    jgroneng liker dette
  17. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk etter 6 uker ish fra bestilling
     
  18. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Neste blir TRUMF Fjordkraft aksjonen, etter Norges Energi fra Norwegian (1000 kr) løper ut neste måned. 390 kroner = 5850 EBP. SÅ blir det noen sporpris over vinteren eller NTE... skal vurdere fortløpende...
     
  19. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Nedslående beskjed. Jeg har ventet og ventet, men nå måtte jeg purre Fjordkraft..

    "Du har fått Eurobonuspoeng på denne måleren før, så sorry, no points for you."

    Jaja, det var jo alltid et realistisk utfall..
     
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    22,005
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg gikk for siste 10K eb kampanje med Fjordkraft med overføring fram i tid.
    Skifter til Fjordkraft om noen uker med 3mnd binding.
    På markedsdagen i Bogstadveien på lørdag ble jeg stoppet av Fjordkraft selgerne. Jeg forklarte situasjonen men han hevdet de kunne gi meg en langt bedre avtale fra samme porteringsdato.
    Noen som har vært borti lignende situasjon?
     

Del denne siden