Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte EB-avtalen til Fjordkraft 16/5. Oppstart 1/6. Og idag, 11/6, tikket poengene inn på konto. Sånn passe effektivt.
     
  2. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Har mottatt 30.000 EBP for Fjordkraft avtaler på kampanjen i mai. Har fått det samme 3 ganger tidligere så nå har Fjordkraft spandert en fin flytur totalt sett.

    Jeg var litt spent på om jeg ville få poeng for alle igjen, da vi har vært kunder tidligere (og nå har jeg vært gjennom alle navn...) Jeg sendte en mail til kundeservice og fikk da beskjed om at det er ok med nye poeng så lenge det har fått 12 måneder siden sist. Kjekt å vite :)
     
    ChrisTW liker dette
  3. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Godt å få med seg til neste kampanje, fikk nettopp litt bonuspoeng for å ha hatt strømmen der siste 12 månedene. Nå skal frøkna få strømmen (ved neste kampanje).
     
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Bytt leverandør, bytt tilbake til fjordkraft med trumf kampanjen de har nå:) 12000 poeng.
     
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Tegnet ny avtale med Fjordkraft med 800 kr i trumf 31/5, er det noen som har fått penger fra trumf som har bestilt? står fortsatt under behandling hos meg..
     
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har lykkes med å få 800 kroner gjennom viatrumf,når man allerede er kunde? Ved å signere opp gjennom viatrumf når man har en annen avtale fra før? (jeg har ikke eb avtalen per dags dato,men det som skal være den billigste,spot web)
     
  7. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Tviler, er jo bare å bytte leverandør, vente til oppstart der, også gå inn å bytt på nytt.
     
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk både viatrumf og ebpoeng!
    Gjekk inn på viatrumf før eg signerte EB avtale!
     
    trygveat liker dette
  9. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,255
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan klarte du det?
     
  10. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Eg kan ikkje svare meir utdypende en det eg sa, men det er kanskje flax
     
    Maggie liker dette
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Har fjordkraft viatrumf avtale idag, når bindingstiden går ut, kan jeg bytte selskap, også bytte tilbake igjen men da bestille det i samboer sitt navn? Eller er det en gang pr måler?
     
  12. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Det skal gå fint. Du får spørsmål om når hun «overtok» måleren. Mange som tar seg en pause i forholdet :). De sjekker ikke folkeregisteret
     
  13. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Okei okei :D
     
  14. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,151
    Likes mottatt:
    7,891
    Bonuspoeng:
    183
    Husker du om det sto noe registrert på din side påTrumfsidene om det var under behandling fra bestilling og frem til du fikk poengene? Jeg bestilte 16/7, men det står ingenting på Min side...
     
  15. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Det tok nesten 1 mnd før poengene var registrert på Min Side, jeg meldte inn sånn sak for å være sikker på at de kom :) Ett par dager etter at jeg meldte det inn, så kom de :)
     
  16. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Dette var EB-avtalen som du får via SAS sine hjemmesider. Har ingen erfaring med Fjordkraft og viaTrumf dessverre...
     
  17. Apo

    Apo Medlem

    Innlegg:
    234
    Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    EB avtalen skal i prinsippet gi poeng en gang per strømanlegg. (selv om har vært diskutert om hvor lang tid det må gå før det evt finnes «smutthull« i datasystemet) Men når det gjelder viatrumf finner jeg ikke noe i vilkårene som sier at det kun kan benyttes en gang., hverken for Fjordkraft eller NTE. Bindingstiden kan jo også være forholdsvis lang (6 mnd med NTE) så i prinsippet kan man vel rullere mellom NTE og Fjordkraft Viatrumf? (etter å ha brukt Fjordkraft EB en gang)
     
  18. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Du bør sjekke dat
    Du kan bruke det flere ganger, for de må følge datalagringsdirektivet og det betyr at de kun kan lagre data om anlegget ditt i 6 mnd. Men jeg vet ikke hva som lagres i det økonomiske regnskapet deres, så om de kan hoste opp ett billag fra året før som viser at ditt anlegg har vært knyttet til dem, så kan de teoretisk sett hente opplysninger der fra året før i det økonomiske regnskapet deres, så tipper maks 18 mnd'r, så blokkerer de deg på eldre opplysninger enn dette så ville jeg ha meldt i fra til datatilsynet, slik at de må redegjøre for dem hvordan de har fått tak i opplysningene at du har vært kunde hos dem før.

    Men jeg er ikke bombesikker på dette, så kanskje en annen kan fylle inn mer på dette?
     
  19. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,827
    Likes mottatt:
    2,064
    Bonuspoeng:
    113
    Alle regnskapsdata, som f.eks. fakturakopier, SKAL oppbevares i minst 5 år.
     
  20. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Folk flytter jo av og til ut og nye folk flytter inn. Så det er ikke nødvendigvis begrenset med 6mnd knytning mot målenummer......
     

Del denne siden