Bestilte EB-avtalen til Fjordkraft 16/5. Oppstart 1/6. Og idag, 11/6, tikket poengene inn på konto. Sånn passe effektivt.
Har mottatt 30.000 EBP for Fjordkraft avtaler på kampanjen i mai. Har fått det samme 3 ganger tidligere så nå har Fjordkraft spandert en fin flytur totalt sett. Jeg var litt spent på om jeg ville få poeng for alle igjen, da vi har vært kunder tidligere (og nå har jeg vært gjennom alle navn...) Jeg sendte en mail til kundeservice og fikk da beskjed om at det er ok med nye poeng så lenge det har fått 12 måneder siden sist. Kjekt å vite
Godt å få med seg til neste kampanje, fikk nettopp litt bonuspoeng for å ha hatt strømmen der siste 12 månedene. Nå skal frøkna få strømmen (ved neste kampanje).
Tegnet ny avtale med Fjordkraft med 800 kr i trumf 31/5, er det noen som har fått penger fra trumf som har bestilt? står fortsatt under behandling hos meg..
Noen som har lykkes med å få 800 kroner gjennom viatrumf,når man allerede er kunde? Ved å signere opp gjennom viatrumf når man har en annen avtale fra før? (jeg har ikke eb avtalen per dags dato,men det som skal være den billigste,spot web)
Har fjordkraft viatrumf avtale idag, når bindingstiden går ut, kan jeg bytte selskap, også bytte tilbake igjen men da bestille det i samboer sitt navn? Eller er det en gang pr måler?
Det skal gå fint. Du får spørsmål om når hun «overtok» måleren. Mange som tar seg en pause i forholdet . De sjekker ikke folkeregisteret
Husker du om det sto noe registrert på din side påTrumfsidene om det var under behandling fra bestilling og frem til du fikk poengene? Jeg bestilte 16/7, men det står ingenting på Min side...
Det tok nesten 1 mnd før poengene var registrert på Min Side, jeg meldte inn sånn sak for å være sikker på at de kom Ett par dager etter at jeg meldte det inn, så kom de
Dette var EB-avtalen som du får via SAS sine hjemmesider. Har ingen erfaring med Fjordkraft og viaTrumf dessverre...
EB avtalen skal i prinsippet gi poeng en gang per strømanlegg. (selv om har vært diskutert om hvor lang tid det må gå før det evt finnes «smutthull« i datasystemet) Men når det gjelder viatrumf finner jeg ikke noe i vilkårene som sier at det kun kan benyttes en gang., hverken for Fjordkraft eller NTE. Bindingstiden kan jo også være forholdsvis lang (6 mnd med NTE) så i prinsippet kan man vel rullere mellom NTE og Fjordkraft Viatrumf? (etter å ha brukt Fjordkraft EB en gang)
Du bør sjekke dat Du kan bruke det flere ganger, for de må følge datalagringsdirektivet og det betyr at de kun kan lagre data om anlegget ditt i 6 mnd. Men jeg vet ikke hva som lagres i det økonomiske regnskapet deres, så om de kan hoste opp ett billag fra året før som viser at ditt anlegg har vært knyttet til dem, så kan de teoretisk sett hente opplysninger der fra året før i det økonomiske regnskapet deres, så tipper maks 18 mnd'r, så blokkerer de deg på eldre opplysninger enn dette så ville jeg ha meldt i fra til datatilsynet, slik at de må redegjøre for dem hvordan de har fått tak i opplysningene at du har vært kunde hos dem før. Men jeg er ikke bombesikker på dette, så kanskje en annen kan fylle inn mer på dette?
Folk flytter jo av og til ut og nye folk flytter inn. Så det er ikke nødvendigvis begrenset med 6mnd knytning mot målenummer......