Jeg har nylig bestilt Eurobonus-avtalen til Fjordkraft hvor lenge pleier det ta for at poengene betales ut?
Fått meg Shell-avtalen. Hvordan kobler Fjordkraft til trumfkontoen min, har de nummeret? Og hva gjør jeg på Shell-stasjonen for å sikre at avtalen slår inn?
Når får man de årige 3000 ekstrapoengene med Fjordkraft Eurobonus? Er det over nyttår hvert år eller etter at man har hatt avtalen i 12 mnd?
Er det noen avtaler som gir poeng for øyeblikket ? Hatt NTE i 6 måneder nå, så tenker det er på tide å bytte.
Fjordkraft gir fremdeles 5000 poeng ser det ut som: https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/
Litt høyt påslag og månedsgebyr, samt 3 mnd binding. De kjører kampanje på 10k ca 2-3 ganger i året, da får du definitivt poeng for pengene. Kan være verdt å vente litt
Faktorer som bør tas med i beregningen er forventet strømforbruk. Jeg har en godt isolert leilighet i 2 etasje i et blokk på 40 kvadratmeter og benyttet meg av avtalen i mai og da er 10K en god deal selv med høyere strømpris. Bor du derimot i en større bolig, særlig hvis den er dårlig isolert, så ville jeg ikke slått til på ett slikt tilbud på denne tiden av året i hvertfall.
Godt råd. Det pleier vel å være en kampanje rundt påsketider, og det er en god tidsperiode for et dårlig strømabonnement.
Hvordan er NTE-avtalen prismessig? Det står at de har en "viatrumf-avtale". Er den dyrere enn vanlig? Har billigste hos NorgesEnergi i dag. Det var også viatrumf så klart
Jeg mener påslaget deres er noe høyere enn det en billig avtale er, men de er billigere enn Fjordkraft. Men så er bindingstiden lengre.... Jeg avventer til våren og lavere strømpriser før jeg ev. vurderer det...
Har "brukt opp" fjordkraft allerede. Ser man kan få 2000 poeng hos Norgesenergi fra Sas.no, men avtalen er så dårlig at det blir dyre poeng Håper Viatrumf kommer med nye avtaler snart, noen som vet hvor ofte det kommer nye tilbud ?
Kan rapportere, etter en samtale med NTE, at de har et udefinert problem med utbetaling av Trumf på ViaTrumf strømavtaler, de skal etter sigende jobbe med å fikse dette, men uklart når løsning kommer, men dette gjaldt tydeligvis en god del kunder. Har selv hatt strømavtale siden slutten av september og venter i spenning