Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

1. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    jeg slapp unna bruddgebyret på 500kr, prøvde meg på en ny runde hos fjordkraft selv om jeg hadde vært kunde tidligere,fikk ikke 10k poeng på runde 2,så flyttet jeg avtale,men slapp gebyret.

2. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,119
    Bonuspoeng:
    183
    Har nylig byttet til fjordkraft pga 10k kampanjen. Har fått 10k poeng flere ganger før (ett års pause med annet selskap mellom hver gang). Er det slik at har endret dette! Kanskje jeg må ta en chat med de og evt benytte meg av angrefristen.

Fikk forresten en e-post fra fjordkraft i dag der de skryter av som prismatch, det sto ingenting om at det ikke gjelder for eurobonusavtalen. Skal spørre de om det også når jeg først tar kontakt.

3. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    8,382
    Bonuspoeng:
    183
    Oppdater oss gjerne :)

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Det står til og med at "Som kunde hos fjordkraft får du Prismatch: Vi matcher prisen på tilsvarende avtale." her: https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/eurobonus/ Men de kan vel kanskje skjule seg bak "tilsvarende avtale".

5. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    999
    Bonuspoeng:
    93
    Satt og vurderte å tegne eidsiva for 500 i velkomstbonus, men dette var jo enda bedre. Bestilt.

Takk for tips.

6. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,750
    Bonuspoeng:
    93
    Snakka med Fjordkraft i går og da fikk jeg beskjed om at man ikke får velkomstbonusen hvis man har hatt den eurobonusavtalen tidligere.

7. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    er ikke det noen som har fått 10k poeng før og fikk likevel 10k denne gang?

8. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tok sjansen og signa opp for noen dager siden og alle mail og tekstmeldinger jeg har mottatt fra Fjordkraft siden forteller at poengene er rett rundt hjørnet, og jeg har benyttet kampanjen tidligere.

Det er i alle fall mange som har fått flere ganger, også på samme måler.

Flyingdutchman liker dette
  9. Trykkern

Trykkern Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Er det verdt å betale nesten kr 1000,- for 10.000 eurobonuspoeng? For min del vil det koste kr 883,- for 6 mnd. binding inkl. påslag 6,49 øre pr. KWh ved 10.000 kWh. På Agva har jeg til og med minuspris på strøm, noe jeg har hatt siste halvår.

Maggie liker dette
  10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,144
    Bonuspoeng:
    183
    Hittil i år har jeg endt i minus ca 1000 min vei med tanke på forbruket, så jeg vil si nei til at det er verdt det :)
    Jeg har utnyttet denne 10K kampanjen minst 3 ganger tidligere siste 3-4 år men da var det mulig be om prismatch mot andre avtaler og da få en langt gunstigere avtale, det tror jeg Fjordkraft har endret på?

11. Flyingdutchman

Likes mottatt:
    23,119
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her, men la merke til at det ikke står hvor mange poeng man får utenom de 3000 etter et år.

Travellingalf liker dette
  12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Å kjøpe 10000 poeng koster 740 kroner med fast overføring fra Trumf, 1000 kroner ved engangsoverføring fra Trumf og 2000 kroner hvis du kjøper poeng direkte fra SAS (midlertidig utilgjengelig pga Corona). Så 883 kroner for 10000 poeng vil jeg si er sånn midt på treet prismessig. I forhold til Agva er jo regnestykket et helt annet, men det tilbudet er vel tidsbegrenset?

Edit: glem det om tidsbegrenset.. Det er jo tidsbegrenset i 6mnd, så samme periode som bindingstiden til Fjordkraft.

13. epletyv

epletyv Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Hva med å ta bruddgebyret på 500 og bytt til billigste avtale?

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Høres ut som det smarteste. Bytt til Agva med en gang man har fått inn poengene på konto. Har man ekstra flaks har Fjordkraft kuk i computeren og krever aldri inn bruddgebyret. Uansett er 500 for 10000 poeng en ganske god deal.

15. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,578
    Bonuspoeng:
    183

Jeg bestillte og tok kontakt med kundeservice på chat rett etterpå, hvor jeg spurte om de kunne bekrefte at alt så greit ut, uten og nevne at jeg har vært kunde før.

De sa de kunne se at "poengene var lagt i kø for å bli overført SAS", så jeg regner med det går i orden denne gangen også..

Blir i såfall 5. gang jeg får på samme måler..

EndreD, Travellingalf and Calling like this.
  16. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    hmm.. ja, men å kjøpe hos SAS kan man gjøre direkte, for å få 740 trumf kroner må man kjøpe 4353kr frukt på en trippel trumf :'D

en gang når Fjordkraft hadde 10k poeng kampanje hoppet jeg på det, og noen uker senere hadde de en sånn kampanje gjennom viatrumf, så tok jeg den også og kan bekrefte at jeg ikke fikk bruddegebyr denne gang. men det var sikker flaks.

så fra deres erfaringer er alt en mulighet.. kanskje får man 10k poeng, kanskje får man prismatch.. hmm...

17. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Erfaringene er nok at før fikk man prismatch, men nå gjør man ikke det lenger.

18. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63

19. Flyingdutchman

Likes mottatt:
    23,119
    Bonuspoeng:
    183
    Nå er det vel ikke mer å lure på?

Meldingen hun holdte på å skrive var at det om prismatch står i vilkårene. Og hun ønsket meg en bra dag også :)

trygveat liker dette
  20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Miste eurobonusavtalen gjør vel ingenting hvis man allerede har fått 10000 poeng?

Maggie, holmen and Flyingdutchman like this.

Del denne siden