Til dere som har prismatchet Fjorkraft eb tilbudet? Kunne dere prismatche alle strømtilbud? Eller ble det satt noen begrensinger?
Kan bekrefte at Fjorkraft matcher bindingstid opp til Trøndelag sitt tilbud på 3 måneder men, beholder samme EB utbetaling
Har vært sløv, og blitt værende hos GE i snart ett år. Sitter og vurderer å hoppe på Eidsivas (via)Trumf-avtale nå, og regner litt på faktisk kostnad. 800 Trumf er jo en bra kampanje, men det er ikke til å skyve under teppet at påslagene på Eurobonus/trumf-avtalene generelt sett er langt høyere enn de billigste strømavtalene. Ser dere diskuterer prismatch. Gjør dere dette like etter dere inngår avtalen? avtalene har jo bindingstid på 3/6 mnd, så leverandør trenger jo ikke justere prisen for å beholde dere som kunde, med mindre dere betaler bruddgebyr. Når jeg sammenligner dagens billigste avtale på elskling.no med Eidsiva Trumf, og tar utgangspunkt i at forskjellen i snitt vil være den samme, skiller det nesten 2600 kr over 6 mnd for vårt forbruk. Disse avtalene er helt klart en god kilde til poeng, men koster de mer enn de smaker?
NB - fra Trumf.no (Eidsiva og GE er samme konsern): For å kvalifisere til velkomstbonus kan du ikke ha vært strømkunde hos Eidsiva Energi eller Gudbrandsdal Energi de siste 12 mnd (se avtalevilkår).
Jeg prøvde å få prismatch på bindingstiden som du anbefalte, men kundebehandleren sa at Trøndelag også har 6 måneders binding så det var ingen forskjell. Jeg har prøvd å tråle avtalevilkårene til trøndelag kraft, men finner ingenting om binding der.
Takk. Jeg prøvde å referere til det, men han jeg snakket med insisterte på at det var noe annet enn bruddgebyr det var snakk om i punkt 4.7. Da jeg tok kontakt i dag var damen helt enig med meg og fikset det på rappen.
Det står ingenting om det på viatrumf.no eller på Eidsiva sine infosider om InnlandsSpot ViaTrumf. Da må man vel bare gå for trumf.no-tilbudet først Jeg har dog ikke prøvd.
Fjorkraft prismatcher på sin EuroBonus strømavtale. Jeg snakket med hyggelige Natalie som ville at jeg skulle sjekke om jeg hadde fått inn EB poeng før prismatch. De utbetaler ca hver 2 uke. Sånn at en må sitte i eb avtalen fram til 10k poeng er på konto før prismatch. Det var forøvrig ikke noe problem å prismatche til en sponset spotprisavtale.
10K eb poeng kom i går. Fikk byttet til Fjordkraft Spotpris Web fra 1 desember. 2 desember prismatcher jeg mot en av de avtalene med minus påslag neste 6 mnd.
Gå på strømpris.no søk etter spotpris i ditt område og forbruk, så får du forslag etter pris som matcher ditt behov.
Hvis du er bekymret for bruddgebyr må du nesten lese betingelsene selv. Om både bruddgebyret og retten til prismatch.
Jeg måtte betale bruddgebyr fir å få prismatch på eb-avtalen. Høres kanskje ut for at jeg bør levere en klage da.
"Prismatch kan kun benyttes en gang pr. faktureringsperiode, og kan ikke kombineres med andre tilbud og rabatter hos Fjordkraft." 10 000 Bonuspoeng for 500 ,- ?