Strømavtaler som gir trumf/ebpoeng samletråd

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av joskje, 20. mai 2018.

  1. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    930
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Ser ikke ut som den er bundet til en spesiell avtale? Tru om man klare å få viatrumf of eurobonus samtidig?
     
  2. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Om det funker mot ordinære avtaler, så kommer man seg kanskje unna med bindingstid ?
     
  3. DonC3

    DonC3 Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    500kr trumf + 5000 poeng på EuroBonus avtalen, så er det 11750 poeng, noe som er bedre enn kampanje de ofte har i Februar. Noen som vet om dette ikke kan kombineres? Regner med at det går bra.
     
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet om man får dobbel trumf hvis man bestiller Fjordkraft på Viatrumf til både leilighet og hytte? Alternativt kan jeg jo bestille til leilighet via samboeren og hytte via meg.
     
  5. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk for hvert abo nr jeg flyttet to abo dit i fjor en gang.
     
    Gullars liker dette
  6. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Byttet akkurat til agva med negativt påslag i 6 mnd, og så fant jeg fjordkraft.. Fant ingenting om bindingstid i Fjordkraft-betingelsene, var det noen andre som så noe? Eller kommer det senere i bestillingsløpet?

    Har tenkt til å beholde agva i 5 mnd og håpe det dukker opp et nytt tilbud fra fjordkraft eller noen andre med trumf :) Har også lagt inn kalendernotat så jeg husker å bytte..
     
  7. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kunne ikke se noe om bindingstid noe sted, og tok derfor sjansen på å bestille hos Fjordkraft.
     
  8. DonC3

    DonC3 Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    upload_2021-1-18_10-48-49.png
    Sto ingenting om bindingstid noen sted, men når jeg var ferdig med bestillingen så sto det at det er 6 måneders binding. Merkelig at det ikke er presisert verken i vilkår eller andre steder før bestilling.
     
  9. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Eurobonus-avtalen har 6-måneders binding ifølge avtalevilkårene 4.g.
    Fjord EB.png
    Finner ingenting om bindingstid for ViaTrumf-bonus så her slipper man kanskje unna.
     
  10. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    994
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg har pt. en EuroBonus-avtale med Fjordkraft med et par måneder binding igjen. Jeg har lagt merke til en linje på fakturaen som heter Trippelgaranti tidligere, men ikke brukt tid på det siden den stort sett hadde et minustegn. Aner ikke om jeg aktivt valgte denne tjenesten ved oppstart, men har i alle fall fått bekreftet på chat at tjenesten kan deaktiveres uten at det påvirker binding på strømavtalen. Hvis du vil betale 1,5 kroner dagen som forsikring mot lynnedslag kan du selvfølgelig gjøre det.
     
  11. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Og der forsvant alle strømavtalene på viatrumf ?
     
  12. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Ser sånn ut ja. Da er det bare GE på trumf.no som gir noe pt...
     
  13. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har bestillt Fjordkraft, og har erfaring med hvor lang tid det tar før den dukker opp i Viatrumf?
     
  14. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg bestilte på søndag. Den har ikke dukket opp på Viatrumf foreløpig...
     
    Lars J liker dette
  15. DonC3

    DonC3 Nytt Medlem

    Innlegg:
    26
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg bestilte mandag morgen, og har heller ikke fått den opp. Syntes at Eurobonus avtale gjennom viatrumf var en god deal.
    Fjordkraft har jo som regel hatt en kampanje på 10.000 eurobonus poeng i Februar, så det er bare litt over en uke til man kanskje kan hive seg på den.
     
    Emma liker dette
  16. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har for første gang kjøpt meg bolig og dette blir derfor pludselig relevant. Er det noen som har overblikk over avtalene som er akkurat nå? Finner ingenting på ViaTrumf
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med bolig!

    De kommer og går på Viatrumf, noen ganger er det noe å få hvis du går på trumf.no. men kan ikke gå god for noen av avtalene.
     
  18. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,947
    Likes mottatt:
    5,744
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.trumf.no/fordeler/gudbrandsdal/
    https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/eurobonus/
    https://www.trondelagkraft.no/strom/stromavtaler/sas-eurobonus/

    Dersom Fjordkraft følger mønsteret fra tidligere år burde neste kampanje med 10.000 velkomstpoeng være like om hjørnet, så ville ventet litt med å inngå noe avtale med bindingstid.
     
  19. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville vært fornuftig nå (med mindre det er snakk om billig leilighet med lite oppvarmingsbehov) og gått for en av de to fastprisavtalene på strompris.no (pdd gratis strøm i 1 mnd), mtp at det er kanondyr strøm for tiden, så heller hoppe på en trumf/EB-avtale når vi nærmer oss vår og væromslag.
     
    holmen liker dette
  20. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,403
    Likes mottatt:
    21,167
    Bonuspoeng:
    183
    I går kom fakturaen, som du kan ha lest her tidligere har jeg bundet på 4,9 øre. Faktura viste 31,9 øre som pris... så jeg ringte, kundeservice sjekket, bekreftet at jeg hadde rett og sa det skulle komme en ny faktura med riktig beløp. Jeg ba om en skriftlig bekreftelse, hun spurte om SMS var OK, og det var det. SMS kom et par minutter etter samtalen og bekreftet det som ble avtalt.
    Så, tja, man skal være litt årvåken som kunde, men det var null stress å rydde opp i virker det som.
     
    Shyneno liker dette

Del denne siden