Ser ikke ut som den er bundet til en spesiell avtale? Tru om man klare å få viatrumf of eurobonus samtidig?
500kr trumf + 5000 poeng på EuroBonus avtalen, så er det 11750 poeng, noe som er bedre enn kampanje de ofte har i Februar. Noen som vet om dette ikke kan kombineres? Regner med at det går bra.
Noen som vet om man får dobbel trumf hvis man bestiller Fjordkraft på Viatrumf til både leilighet og hytte? Alternativt kan jeg jo bestille til leilighet via samboeren og hytte via meg.
Byttet akkurat til agva med negativt påslag i 6 mnd, og så fant jeg fjordkraft.. Fant ingenting om bindingstid i Fjordkraft-betingelsene, var det noen andre som så noe? Eller kommer det senere i bestillingsløpet? Har tenkt til å beholde agva i 5 mnd og håpe det dukker opp et nytt tilbud fra fjordkraft eller noen andre med trumf Har også lagt inn kalendernotat så jeg husker å bytte..
Sto ingenting om bindingstid noen sted, men når jeg var ferdig med bestillingen så sto det at det er 6 måneders binding. Merkelig at det ikke er presisert verken i vilkår eller andre steder før bestilling.
Eurobonus-avtalen har 6-måneders binding ifølge avtalevilkårene 4.g. Finner ingenting om bindingstid for ViaTrumf-bonus så her slipper man kanskje unna.
Jeg har pt. en EuroBonus-avtale med Fjordkraft med et par måneder binding igjen. Jeg har lagt merke til en linje på fakturaen som heter Trippelgaranti tidligere, men ikke brukt tid på det siden den stort sett hadde et minustegn. Aner ikke om jeg aktivt valgte denne tjenesten ved oppstart, men har i alle fall fått bekreftet på chat at tjenesten kan deaktiveres uten at det påvirker binding på strømavtalen. Hvis du vil betale 1,5 kroner dagen som forsikring mot lynnedslag kan du selvfølgelig gjøre det.
Noen som har bestillt Fjordkraft, og har erfaring med hvor lang tid det tar før den dukker opp i Viatrumf?
Jeg bestilte mandag morgen, og har heller ikke fått den opp. Syntes at Eurobonus avtale gjennom viatrumf var en god deal. Fjordkraft har jo som regel hatt en kampanje på 10.000 eurobonus poeng i Februar, så det er bare litt over en uke til man kanskje kan hive seg på den.
Jeg har for første gang kjøpt meg bolig og dette blir derfor pludselig relevant. Er det noen som har overblikk over avtalene som er akkurat nå? Finner ingenting på ViaTrumf
Gratulerer med bolig! De kommer og går på Viatrumf, noen ganger er det noe å få hvis du går på trumf.no. men kan ikke gå god for noen av avtalene.
https://www.trumf.no/fordeler/gudbrandsdal/ https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/eurobonus/ https://www.trondelagkraft.no/strom/stromavtaler/sas-eurobonus/ Dersom Fjordkraft følger mønsteret fra tidligere år burde neste kampanje med 10.000 velkomstpoeng være like om hjørnet, så ville ventet litt med å inngå noe avtale med bindingstid.
Jeg ville vært fornuftig nå (med mindre det er snakk om billig leilighet med lite oppvarmingsbehov) og gått for en av de to fastprisavtalene på strompris.no (pdd gratis strøm i 1 mnd), mtp at det er kanondyr strøm for tiden, så heller hoppe på en trumf/EB-avtale når vi nærmer oss vår og væromslag.
I går kom fakturaen, som du kan ha lest her tidligere har jeg bundet på 4,9 øre. Faktura viste 31,9 øre som pris... så jeg ringte, kundeservice sjekket, bekreftet at jeg hadde rett og sa det skulle komme en ny faktura med riktig beløp. Jeg ba om en skriftlig bekreftelse, hun spurte om SMS var OK, og det var det. SMS kom et par minutter etter samtalen og bekreftet det som ble avtalt. Så, tja, man skal være litt årvåken som kunde, men det var null stress å rydde opp i virker det som.