Bumper denne siden jeg er i samme situasjon. Siden det i skrevende stund ikke finnes andre tilbydere enn Fjordkraft som gir Trumf tenker jeg nå på en avtale med lavest mulig pris. Jeg er ikke interessert i noen jalla-avtale som automagisk endrer seg etter første måned. Denne fra Agva må vel være en av de bedre? Jeg bruker 300 - 500 kWt i sommerhalvåret. Kan heller vurdere å gå tilbake til Fjordkraft etter 6(?) måneder.
Takk! Den var jo perfekt og dukker ikke opp i listen for strømavtaler på nettsiden Det er helt utrolig uoversiktlig å finne en billig avtale som ikke samtidig flår deg senere jf. alle medieoppslagene i det siste.
Vet ikke om du er interessert i NCC-poeng, men i fall du skulle være det kan jo Ishavskraft være en mulighet.
Gul garantispot hos NorgesEnergi er også en grei avtale, men man finner den ikke inne på nettsidene deres. Må søke seg frem via Google.. https://norgesenergi.no/stromavtale...oZQu2gFS6bdYuLHw8v_Rp_kqv4cRensIaAtC1EALw_wcB
Får også 1500 EB hos NorgesEnergi gjennom SAS onlineshop, det er litt i snaueste laget synes jeg. De hadde vel kampanje på 2000 for en stund siden.
fant ikke info, men ingen bindingstid? den er kjempebra. men er det ingen (ikke fjordkraft) som gir ebpoeng nå? trøndelagkraft er ferdig
flott, takk! jeg skal lage en varsel på kalender, men er det 6 mnd fra bestillingsdato? og hvordan er det best å gjøre for å unngå å betale for mye etter disse 6mnd? bestille noe annet i forkant?
Takk for tips om prismatch for Trøndelagkraft. Da fikk jeg prismatchet mot Agva sin 6-måneder med negativt påslag. Må visstnok fortsette på EB-avtalen etter disse 6 mnd pga bindingstid, men det er ikke noe problem. Man finner vel en løsning på det når den tid kommer
Du finner en avtale som du vil matche med, ringer eller chatter, og husker å spørre om hvor lenge de prismatcher mot den aktuelle avtalen. Så skriver du i dagboka noen dager før at du må finne ny avtale. Og notere deg ned når bindingstiden hos Fjordkraft er over, det også i dagboka.
snart dags att bytte fra kraftrikets negative avtale som går ut. noen som har en eller to spenstige alternativer ? /M
Denne er jo ikke så dum. https://norgesenergi.no/stromavtaler/gul-garantispot/ Spotpris med et avslag på 12,98 øre/kWh i 6 måneder.
Den kommer ikke opp om man går inn på Norgesenergi sine nettsider, og trykker på "Strømavtaler". Man må finne den via Google, eller via Strømpriser.no. De er noen luringer, disse strømfolka.