Har nå fått to brev, en med tilbakeføring av beløpet som var feil, samt en ny faktura med riktig beløp. Deilig å bare måtte betale 118 kroner for to ukers forbruk (som var ca 2400 kWt). To poeng her: a) fikk ingen poeng, men sparer flere tusen på avtalen i løpet av 3mnd, som kan brukes til flybilletter når verden blir mer normal igjen. b) Agva holder det de har lovet, og det uten noe om og men. Hadde forventet at de skulle være litt mer vrange, men nei. Kudos til kundeservice der!
https://www.trondelagkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Muntlig beskjed fra kundeservice var at prismatch var greit, og ville iverksettes når strømavtalen var opprettet. Det står ikke noe i vilkårene for EB avtalen om at prismatch ikke gjelder. Eller på sidene til Trøndelagkraft om deres prismatch som ser ut til å være lik som søsterselskapet Fjorkraft sitt tilbud.
Edit: Fra forrige post. Ringte Trøndelagkraft i dag for prismatch og ble da nektet det med grunnlag i at prismatch ikke gjelder for avtaler med kunderabatt, jamfør info om prismatch. Altså ikke det jeg ble lovet på telefon ved bestilling. Får vurdere bruddgebyr, eventuelt angrefristskjema.
Mange her som har kontroll på strømpriser/-avtaler. Er det noen som har sett/regnet på NCC-tilbudet hos Ishavskraft??
Haha.. Har byttet bort fra Agva, da mine 6 måneder med lav pris er omme. Fikk nå mail om at "Det er synd at du forlater oss, vi setter pris på lojale kunder. Vi vil derfor tilby deg en lojalitetsbonus på 250 kr på neste faktura hvis du blir hos Agva." Dårlig deal. Påslaget for en måned med strømforbruk på deres "Spotpris-avtale" er jo mer enn 250 kr..
Vurderer kaste meg på 10.000poengstilbudet til Fjordkraft, er det OK deal for en som knapt overstiger 150kW i mnd?
Påslaget Fjordkraft har per måned (6,49 øre) blir vel ca en tier med et forbruk på 150kWh. I tillegg kommer fast påslag på 39 kroner. Det er ikke så ille sammenlignet med feks Hafslund Webspot som har ca 30 kroner fast påslag og 0 øre per kWh. Med fast overføring er jo 10000 poeng ca 740 trumf.
Hvor lang tid tar det ca å flytte over til fjordkraft? Har gratis strøm hos agva til 9. mars. Tenkte ikke kaste bort de siste gratis dagene, men vurdere sterkt å hente de 10.000 poengene hos fjordkraft. Særlig siden jeg blir å reise bort store deler av mars og april. Da blir varmen skrudd ned på et minimum og strømregningen blir uansett forsvinnende liten. Så må man jo passe på å prismatche godt de neste par månedene fremover, men prisene vil jo sannsynligvis være på tur ned når vi kommer ut i mai.
Antageligvis kan du kontakte Fjordkraft og spesifisere hvilken dato du vil bytte fra. Mener å huske at jeg har gjort lignende en gang i tiden.
Prisene i seg selv er jo ikke så gode. Etter det jeg kan se har ikke ishavskraft prismatch, så jeg synes det er en for dyr deal.
forutsatt at du prismatcher er det en god deal det. Men avtalen har jo et fastgebyr, som vil øke totalprisen per kwt om du ikke bruker mye strøm.
du får ikke poeng gjennom Viatrumf for Fjordkraft. Men du får (mest sannsynlig) poeng rett på Eb konto på tirsdag. Info om utbetaling står i denne tråden.
Jeg tenker ikke på Fjordkraft sin Eurobonus avtale med 10 000 poeng, Fjordkraft var på Viatrumf noen uker i Januar, med 500kr bonus for å tegne abbomenent.
Jeg fikk den registrert etter å ha tatt kontakt med Viatrumf. Nå står den som bekreftet, men ikke overført.
Ta kontakt med Viatrumf kundeservice. Det ble registrert feil sum på meg også først, men det ble rettet etter en henvendelse til kundeservice.
I dag kom det inn 5000 poeng fra Fjordkraft(!) etter bestilling av TrøndlagKraft under kampanjen. Andre som har fått utbetalt feil poengsum?