Noen som har erfaring med Kraftriket? Fant denne: Men synes dette så litt rart ut: Hvor lenge har man kampanjeprisen? 2 måneder? Men de kan når som helst endre på prisen? hmm..
Prøv match den mot Fjordkraft, om det er det du har i stikkontakten Enig i at det vilkåret ikke er lett å tyde.
Har Agva i dag, men de 6 månedene med -13 øre er snart over. Nå er det billigst mulig strøm, og ikke Trumf/EB som er målet. Jeg tester Kraftriket, så får jeg heller bytte igjen om kort tid.
Fikk ikke forlenget avtalen med Fjordkraft, så da er det alternativer som gjelder. Funderer enten på GE med Trumf eller Svorka med 14.90 øre/kwh i to måneder og så 4 mnd med spot innenfor bindingstid. Hmm, må regne litt på kost pr. Trumf her nå vs strømpris
Ble jo enkelt valg dette, 3200kr for 8000EB er ikke en spesiell god deal . Tester nok Svorka, litt lettere å forholde seg til en Kraftrikets litt utydelig bestemmelser.
Det er bare en konsolidering/oppkjøp av flere firma. Valdreskraft Ringering +++ er gått sammen. Jeg hadde dem i 2 måneder før bytte til Fjorkraft, fordi leverandør ble slått sammen. Ikke noe tull, regninger kom som normalt osv.
Har byttet, men det er ikke gått gjennom ennå. Tipper strømprisen fremover blir lavere enn i dag, så da vil -25 øre være en veldig god deal. Og så er det bare å bytte videre med en gang de endrer prisene/avtalen.
Tror ikke( men vet ikke) at du mister 3k poeng etter 1 år om du velger å være kunde så lenge. Du er fremdeles i Eb avtalen, men med prismatch.
Kundebehandleren var veldig tydelig på at eb-avtalen da opphører. Men vi får se. Kan fort være jeg uansett bytter innen det er gått ett år
Litt overaskende. Det står EB avtale med prismatch hos meg på hjemmeside, og det er den avtalen som er aktiv når jeg har kontakt med kundeservice.
Snakket med Fjorkraft om de ville matche Trøndelagskraft sitt 10k EB tilbud. Det ville de ikke. De nevnte også at Eb tilbudet kun gjelder 1 gang for begge firma som har samme eier. Ringte kundeservice Trøndelagskraft og sa fra om at jeg er Fjorkraftkunde. De ville gjerne gi meg Eb- avtalen.
Den hyggelige representanten for Trøndelagskraft, som forøvrig er samme callsenter og it system som Fjordkraft sa også at poengene utbetales annenhver tirsdag i måneden. Hun var dog usikker på hvilke. 1 og 3 eller 2 og 4.
Anngående prismatch hos de to firmaene så går den fra 1- siste i måneden. Sånn at når j i dag prismatchet kraftriket digital strøm med - 24 øre, vil det gjelde hele Februar måned. Hun sa også fra at den aktuelle strømavtalen som har løpende pris med 14 dagers gjensidig frist for prisjustering matches for 1 måned. Sånn at jeg i praksis har hele Mars til å finne en ny avtale og prismatche for den måneden.
Stod akkurat 13 minutter i kø hos TrøndelagKraft for å sjekke prismatch før eventuelt bytte til EB-avtale. Kundebehandleren jeg til slutt fikk snakke med opplyste at prismatch først gjaldt etter 6 måneders bindingstid, og at formuleringen på kampanjesiden var "litt misvisende". Noen som har fått prismatch ved avtaleinngåelse/i bindingstid?
Nå er leveransen bekreftet, og skal starte 26/2. På "Min side" står det at avtalen gjelder til 25/4, og at Spotpris-avtale gjelder fra den datoen. Tor ikke Spotpris-avtalen deres var topp notch, så da må jeg bytte til noe annet før den datoen. I følge vilkårene kan vel avtalen endres når som helst, med 14 dagers varsel. Så da gjenstår det å se om det skjer.