Minst 1.5 måneder. Kampanjeperiode pleier å være 2 mnd. Du varsles 14 dager før utløpet av denne, altså tidligst etter 6 uker. De kan ikke (med mindre de i avtalen din spesifiserer at denne kampanjen varer f eks 1 måned - hvor det da ville vært snakk om 2 uker før varsel kan iverksettes) varsle noe kortere enn dette.
Bestilte for hus og hytte, men fikk også bare 5k. Tok kontakt, og fikk da beskjed om at jeg ikke fikk for hus grunnet flytt fra nettopp Fjordkraft til Trøndelag, men fikk ganske umiddelbart 5k til for hytta.
Tegnet strømavtale på viatrumf til Eidsiva Energi. Eidsiva ble kjøpt opp av Fjordkraft.. Benyttet meg av prismatch via chat hos Fjordkraft. I dag har jeg endelig en hyggelig strømpris, samtidig som jeg fikk bonuspoeng. Gjelder desverre kun en måned, men finner sikkert en lignende neste måned Påslag strøm: -25.00 øre/kWh Månedlig fastbeløp: 0.00 kr/mnd Matchet med denne : https://www.agva.no/stromavtale/agva-web-2/
Kraftriket digitalstrøm gir samme påslag (teknisk sett 0,10 øre mindre), men varer 2 mnd. https://www.kraftriket.no/privat/stromavtaler/#order-popup-2675
Det er den jeg har matchet mot nå i mars og april. Jeg har bedt om prismatch hver mnd i litt over 1 år nå, og har matchet mest mot Agva og GNP Energy. Passer bare på å matche mot en annen tilbyder enn foregående mnd.
Sjekker alltid www.strompris.no først. De jeg har matchet oftest mot er Agva, GNP Energy og Kraftriket. Har også matchet mot Lærdal Energi og Norgesenergi.
Har nettopp blitt Fjordkraft kunde selv og skal begynne med prismatching. Matcher du mot forskjellige tilbydere fordi de ikke tillatter å matche samme tilbud/tilbyder hver måned?
ferdig med fjordkraft bindingstid. er det noe akkurat nå som er bra eller er det å kaste seg til Agva og vente?
Ja, jeg bytter tilbyder hver måned. Noen ganger "taper" jeg noen øre pr kW på det, men har bare gått ut fra at det ikke går å matche mot samme tilbyder to perioder på rad... Til å begynne med trodde jeg også at jeg bare kunne matche mot den enkelte tilbyder en gang, men har matchet mot Agva 3-4 ganger så langt..
Der kom mine 10.000 poeng inn fra kampanjen. Da er det vel på tide å finne en god pris å matche mot. Hva matcher dere til i dag?