Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer. Men hvem er det? :eek:
     
  2. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Hm, 5 mill i plasserbar formue... Det var jo faktisk overkommelig for ganske mange nordmenn på lengre sikt :) Gamlingen kvalifiserer fint, men siden han tydeligvis gir f og tolererer ublue gebyrer, dårlige sparerenter og null bonuspoeng er han fortsatt kunde hos det som muligens er sørlandets mest ELENDIGE bank; gamle Sparebanken Pluss, nå Sparebanken Sør. Han liker å reise though, og heldigvis er kona opptatt av poeng. Kanskje ho kan overtale han til å bytte?
     
    Ursa liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig mange om man tar opp boligkreditt og casher det ut. Søk om private banking og sett pengene tilbake i huset... :)
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, får det kan vel ikke stå i en bolig mens du søker :)
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Skal vel være plasserbar formue? :)

    Ingen vits å ha en private banking kunde uten kapital..
     
  6. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Nei er vel ikke det :)
     
  7. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lenge etter kjøp med Shell MC kommer dette inn på trumf-kontoen? Lurer på om de kommer inn før fristen med 300 ekstra EB-poeng går ut.
     
  8. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Disse kommer rundt den 9. hver mnd hos meg.
     
    Insomnia4u liker dette
  9. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Forsøker å gå til hotels.com via Viatrumf, men sendes i stedet til dekkonline.com. Det betyr vel at kjøpet ikke registreres dersom jeg selv taster inn hotels.com. Er det mye pes med å etterregistrere en hotels.com-bestilling som ikke har blitt registrert som Viatrumf?
     
    Last edited: 27. sept 2016
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har skjønt det sånn at det ikke er mulig å etterregistrere, men jeg kan ta feil?
     
  11. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Joa, jeg har tilogmed fått etterregistret kjøp i hotels.com som jeg insisterte på var gjort via viatrumf, noe det ikke var... :p
     
    Scandipendler liker dette
  12. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sendte dem en hissig mail om at jeg ønsket hotellopphold og ikke dekk, og fikk til for så vidt raskt svar at de hadde gitt beskjed om feilen. Så får jeg se om det blir viatrumf av bookingene mine.
     
    holmen liker dette
  13. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    ViaTrumf er avhengig av klarsignal fra leverandøren om bonus skal gis på transaksjoner som ikke er sporet. Dette baseres nok stort sett på tillit og noen leverandører er mer fleksible enn andre.

    Jeg vil ikke anbefale å gjennomføre et kjøp om sporingen helt tydelig feiler, som å ende opp i dekkbutikk i stedet for hotels.com.

    Det er ikke snakk å etterregistrere bonus som ved en flyreise der man glemte å legge inn bonuskort.
    Det er mer å sannsynliggjøre at en transaksjon gikk gjennom portalen når tekniske problemer fører til manglende sporing/bevis.

    Å etterspørre bonus på kjøp som overhode ikke har gått gjennom viatrumf synes jeg ikke noe om. Spar dette til den dagen transaksjonen din faktisk ikke spores.

    Og selv om transaksjonen føres manuelt av ViaTrumf er det nok ingen garanti for endelig godkjenning/utbetaling fra leverandøren.
     
    Ursa liker dette
  14. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sørget for å ta noen screenshots og har tatt vare på korrespondansen med Trumf kundeservice, så forhåpentligvis klarer sistnevnte å formå hotels.com til å gi meg den bonusen. Hvis ikke, så bør Trumf gi meg den selv, ettersom det var de som ikke klarte å holde orden i eget hus.
     
  15. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lenge tar det å få extra poengene inn på konto. Har overført 500 Kroner fra Trumf til EB, men det har ikke kommet 300 ekstra poeng til nå :/
     
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,568
    Bonuspoeng:
    293
    Det sto vel opptil 14 dager etter endt kampanje, så neste uke en gang?
     
    TElg78 liker dette
  17. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Trippel-trumf hver torsdag i hele oktober. Dette gjelder kun for Meny
     
    KatManDu liker dette
  18. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Tror at dette ikke stemmer helt. Jeg registrerte mitt SAGA MC på Trumf.no i går, og nå står det GYLDIG på kortet. Du må bare legge inn kontonummeret som tilhører kortet (dette finner du i nettbanken eller på fakturaene dine) og ikke kortnummeret.

    Hvis dette fungerer med Shell MC også, så er det i så fall ingen grunn til å Trumf Visa (med unntak av når det er Trippel Trumf) da man uansett vil få den ekstra prosenten hvis det går an å registrere også Shell MC på Trumf.no?

    I alle fall: DNG SAGA MC ser Trumf ut til å godkjenne helt fint hvis man skal tro på statusen på kortet (har ikke testet det hos Norgesgruppen etter dette enda).
     
    Last edited: 06. okt 2016
    Are liker dette
  19. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Shell MC er registrert på trumf.no for den 1% for alle kjøp man får. Man får vel ikke ekstra 1 % trumf på norgesgruppen sine butikker hvis ikke man drar trumf kortet?

    Vedrørende at man kan legge inn kontonummer på de kredittkort som har det på trumf.no er interessant men jeg har ikke "turt" å la være å dra trumf kortet da jeg er livredd for å gå glipp av poeng ;) Er det noen som har testet at trumf rabatt blir registrert? Eksempelvis med SAS AMEX ved at man bare legger kto nr på trumf.no?
     
  20. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kan i alle fall teste om det blir registrert med SAGA MC litt senere i dag!
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden