Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe.. hver gang jeg leser i denne tråden må jeg sjekke min konto for å se om min mega-boost er inne, men fortsatt under behandling.... selv 2 mnd etter oppholdet, og mine hotels rewards er frigitt.

    Men den som venter på noe godt etc..
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har et par overnattinger det snart har gått 3 måneder siden jeg gjennomførte, det virker veldig tungvindt å utsette regnskapene så lenge.
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har et opphold bestilt 17. Mai, gjennomført 17. Juni som ikke er overført ennå. Står som bekreftet, så jeg klager ikke ennå, men det er jo utrolig merkelig at de ikke har et system som funker bedre? Men, så lenge jeg får poeng til slutt er jeg fornøyd. Det er jo gratis bonuspoeng, så det blir vanskelig å klage for mye..
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Den dagen det står bekreftet er jeg fornøyd.
    Da er det bare ca 100 dager igjen.
    Nå har ikke bekreftelsen kommet ennå, og siden det er snakk om et beløp tilsvarende godt over 4000 trumfkroner er det noe jeg følger litt med på :)
     
    Xflipper and holmen like this.
  5. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Her var det en MEGA tabbe fra min side. "[email protected]" lå i blokkerte avsendere........ :)
    Men alikevel, det endrer ikke at ikke kjøpene ikke er registrert.
    2 kjøp Finnair mangler, totalt 70k
    1 kjøp expedia, 1000kr ish.
    1 kjøp inkclub.

    Jeg må si jeg liker Eurobonus sin EB løsning (/Shop og opptjen eurobonus poeng) bedre, her kommer jo poengene mye fortere.
     
  6. asc

    asc Medlem

    Innlegg:
    132
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Trippeltrumf i Meny sin nettbutikk gjelder nå ut hele 2016. Virker som den er åpen for alle nå på https://meny.no/nettbutikk/ Funket bra for min del. Gode muligheter for julehandel! :)
     
    holmen and WannaBeFrequentFlyer like this.
  7. Jebus

    Jebus Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Hei, kjapt spørsmål: Fikk Trumf-visa for ca 1 uke siden, den står fortsatt som "Ukjent" når jeg sjekker Trumf.no -> Mine kort.

    Har brukt det siden første dag jeg fikk kortet og i butikken så står det "Trumf godkjent/registrert" etter jeg har betalt med kortet.. Men ingen kjøp med dette kortet er dukket opp i kjøpshistorikk. I tillegg skulle man få 100 kr trumf-bonus men denne er heller ikke dukket opp enda!

    Tok det litt tid for dere andre med trumf-visa eller er det på tide å sende "mase-mail" til trumf? :)
     
    corvette8 liker dette
  8. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ville tatt kontakt med de, da jeg mener å huske at det på mitt kort kom opp som "GYLDIG" før jeg mottok det.

    Måtte etterspørre "sign on fee" på 100,- da jeg fikk mitt, men da kom det inn 1 dag etter at de svarte på mailen min.
     
  9. Jebus

    Jebus Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Hm, jeg også stusser på at det ikke er "GYLDIG"... ingen 100 kr bonus... ingen kjøp i kjøpshistorikk.. på tide å kontakte de ja! Sender de mail nå, skal holde dere oppdatert!
     
    corvette8 and Stuttfeiten like this.
  10. Jebus

    Jebus Medlem

    Innlegg:
    58
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Vel, jeg tok kontakt med de og fikk dette som svar:

    "De (les: visa-trumf kortet) står som gyldige i vårt system, så det er evntuelt en feil på siden som gjør at det står som ukjent. Når kjøpene begynner å komme inn så får du 100 kr i velkmostbonus også."

    Jaha... Får bare.. vente da :p Kjipt at det skal være så mye mystiske feil her da!
     
    corvette8 liker dette
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Trippel-Trumf igjen på torsdag 10.11, så nå er det bare å vente ett par dager også gjøre unna storhandelen for å sikre ekstra poeng ;)
     
  12. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Et lite tips til dere som skal bestille linser (og kanskje andre optikkprodukter?).

    Jeg har tidligere bestilt linser hos lensit fordi butikken som gir mest bonus lensstore gir høyere pris når man går via viatrumf sammenlignet med prisjakt.

    I går bestilte jeg via mobilen og skulle sjekke om samme problemet fremdeles var tilstede hos lensstore. Da havnet jeg på mobilsiden og fikk faktisk billigste pris (samme som fra prisjakt).

    Måtte selvfølgelig sjekke ved å gå til web sidene, men da gikk prisen opp....tilbake til mobilsider og prisen var igjen samme som fra prisjakt :)

    Mulig det er bare jeg som er treg og ikke har oppdaget dette før :p
     
  13. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Linser pleier ofte å gi egen pris gjennom prisjakt og kelkoo. Vet ikke hvorfor det er slik, kanskje priskrig. Pleier ikke å få viatrumf på det, men blir jo nesten halve prisen i utgangspunktet.
     
  14. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,194
    Bonuspoeng:
    113
    Det var nettopp det jeg gjorde i går når jeg bestilte og havnet på mobiltilpasset side på lensstore. Hvis man går via vanlige web versjonside på mobil kom ikke prisjakt prisen opp, av en eller annen merkelig grunn.

    Trumf registrert.
    upload_2016-11-23_15-19-3.png
     
  15. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Kan være den blir avvist, det har skjedd meg. De mener kanskje det er brukt kode...
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Det er 10% trumf i nettbutikken til Spar denne uka. Varene kan du hente i butikk eller få levert på døra.
     
    Baldrick liker dette
  17. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor fant du det tilbudet? Klarte ikke finne det...
     
  18. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Nyhetsbrev
    IMG_0108.PNG
     
    Fredrik81 liker dette
  19. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er ikke tilgjengelig hvor jeg bor :( Hverken henting eller levering. For da hadde nok resten av maten dette året kommet fra Spar.
     
  20. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Fant ikke noe info om det på Spar sine sider, frykter å bestille masse og ende opp med ikke å få de 10% Trumfene :(
     

Del denne siden