Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. skyblue

    skyblue Medlem

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Samme her
     
  2. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg var i kontakt med trumf angående poengene som ikke blir kreditert selv etter at det har blitt "overført til trumf".

    "Vi har for tiden en del forsinkelser med overførsel fra en del nettbutikker til trumf. Dette medfører at de det står «overført til trumf» ikke har blitt overført til trumf. Vi må be om tålmodighet da dette jobbes med for å løse problemet. Dette kan ta tid og det kan gå raskt. Har du ikke fått dette på konto i løpet av 10 virkedager så kontakt oss igjen.
    Husk at du alltid må se på bestillingsdato på trumf.no sin oversikt."


    Hvor ofte er det kampanje med ekstrapoeng ved overføring til EB ? Har nokon trumfkronor som jeg gjerne ville ha overført snart.
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ringte dem på onsdag da hadde de løpende kontakt med de som leverte tjenesten i England. Ringer dem igjen i morgen, men bare ikke like blid. Har ventet i to uker. Det positive er at ShellMasterCard trumfen kom i dag og stod kreditert 8nov altså over tre uker forsinket.
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    For en tragisk teknologi de bruker. At det går an å rote til noe så enormt.
     
    corvette8 liker dette
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Neeste torsdag er det Trippeltrumf igjen så da er det bare å gjøre unna handlingen av meste mulig julemat og opptjene ekstra poeng :D

    Skjermbilde.PNG
     
    TElg78 and Fredrik81 like this.
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,703
    Bonuspoeng:
    183
    2-3 uker hadde vært greit, men hotels.c[]m/expedia tar tydeligvis rundt 3 måneder før kreditering i trumf.

    Gir jo ofte en solid kick-back, men det er så lenge å vente at man mister oversikten :(

    Har jeg bare hatt uflaks med mine 4-5 opphold (mest via hotels.c[]m), eller er det helt vanlig at viatrumf bruker så mye tid?

    PS: det virker som viatrumf for andre kjøp, feks i nettbutikker kommer endel raskere
     
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Viatrumf tar veldig lang tid, men en så lenge så har de kommet inn til slutt. Fikk svar i dag om at jeg antagelig fikk svar i dag på forespørselen jeg sendte på mandag. Fikk svar at trumfen som skulle ha kommet for to uker siden ikke var kommet pga feil i systemet(no shit), er vist ganske mange kunder som er rammet. Fikk svar om å ringe igjen om to uker om de ikke var kommet inn på konto.
     
  8. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Tror meg, jeg har full kaos med Expedia. men egen feil. Jeg booker tidlig for å sikre meg et godt tilbud med opsjon til å avbestille. Så sjekker jeg i jevne avstander om prisen på hotellet har forbedret seg eller om det kom bedre tilbud. For en uke i Stockholm har jeg 4 reserverte Expedia betalinger i Viatrumf, men bare en jeg kommer til å bruke... kanskje jeg får noe veldig rabattert en uke før reisen^^ - veldig mange avviste poster der^^
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Ny runde med trippel-trumf på torsdag. Fin dag å sanke noen ekstra poeng på julehandelen.
     
  10. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Listen ligger på skrivebordet. :) Månedhandel YiHa...
     
    MadsVaHa liker dette
  11. larssas

    larssas Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Noen som sliter med å få overført fra trumf til eurobonus? Jeg prøver å overføre fra samboers konto, men får feilmeldingen:

    • Noe gikk galt, overføring ikke godkjent. Sjekk at kundenummer er riktig og at bare etternavnet er lagt inn.
     
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk det i går når jeg var på jobb, men på ettermiddagen gikk det helt fint.
     
  13. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Prøvde nå og det gikk ikke,Samme igår også :( for samme mld selv om alt er skrevet riktig inn...
     
  14. Aeroflot

    Aeroflot Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet sånn cirka hvor ofte Trumf kjører en sånn "Overfør 500 trumfkroner og få 300 poeng ekstra"-kampanje??

    Har penger som skal overføres men har lyst å vente til en slik kampanje kommer igjen..
     
    TElg78 liker dette
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Sist gang jeg huske var i september. Tror de har slike kampanjer 3-4 ganger i året.
     
  16. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Best at de venter til jeg har spart 35 kroner til :) Da kan jeg overføre 2 ganger ;)
     
  17. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Har Expedia-bookinger fra Juli som ennå ikke er overført. Er det ca 6 mnd de beregner, eller har folk her fått tidligere?
     
  18. larssas

    larssas Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    164
    Bonuspoeng:
    33
    Hadde en booking fra expedia som ble gjort 26/7 og gjennomført medio september. Denne har stått som overført i en måneds tid, men den tikket først inn på kontoen nå 9/12
     
  19. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde en Expedia booking fra september som akkurat kom inn på konto etter å ha stått som "overført" i en måneds tid også. Godt var det. Da det stod et beløp som tilsvarte ca. like mye som jeg brukte på hotellbookingen. Altså det stod en ekstra 0 på slutten av prisen av hotellet enn det jeg betalte. Fint at jeg slapp å etterlyse de... :)
     
  20. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Annonserer de det, eller må en gå inn å se etter selv? Det har gått meg hus forbi hver gang.
     

Del denne siden