Trumf og Trumf Visa

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    Dette har eg prøvd, utan hell. Klipte ut ei strekkode frå ei "bli-med-i-trumf" brosjyre og limte på Amexkortet i staden. Kobla så kundenr frå brosjyra til trumfkontoen og scannar strekkoda før betaling. Slik slepp eg å dra med Trumfkortet i lommeboka.
     
    Ursa, geddi, miura and 2 others like this.
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig godt tips :)
     
  3. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Vi får se om det virker! Jeg fikk i alle fall GODKJENT på kortet på DNB.no, så ser vel ingen grunn til at det ikke skal virke. Har gjort en transaksjon nå, men tar vel litt tid før den eventuelt blir registrert på kjøpsoversikten.

    Ser at Trumf har svart på en Facebook-post tidligere om at kredittkort ikke fungerer. I så fall synes jeg det er fryktelig rart at SAGA MC har status GODKJENT. Bank Norwegian-kortet fikk jeg ikke lagt inn overhodet.
     
  4. Gulfstream

    Gulfstream Nytt Medlem

    Innlegg:
    17
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg tviler i utgangspunktet på at det vil fungere å knytte et kredittkort til Trumf ved å oppgi det underliggende kontonummeret, med mindre det er snakk om et av de få kredittkortene som har BankAxept. Når betalingen går via BankAxept er kontonummeret tilgjengelig for kassasystemet og jeg antar det da er en smal sak å matche dette opp mot kontonummer som er lagt inn på trumf.no. Når transaksjonen går via Visa eller MasterCard tror jeg ikke det underliggende kontonummeret er tilgjengelig for butikken.

    Avventer videre erfaringer og håper jeg tar feil :)
     
    miura liker dette
  5. pef

    pef Medlem

    Innlegg:
    213
    Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Blir spennende å se - men jeg er redd for at du får rett til slutt.

    SATS Elixia har en bonusordning der man kan knytte stort sett alle typer kort, også kredittkort, så lenge man legger inn kontonummeret, men dette er vel basert på et helt annet system enn det kassasystemene Norgesgruppen bruker.. https://bonus.maincard.no/satselixia/
     
  6. Flyer91

    Flyer91 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    293
    Likes mottatt:
    86
    Bonuspoeng:
    28
    Dette kan jeg bekrefte. YaBank sitt kort som har BankAxept fungerer.
     
  7. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,764
    Likes mottatt:
    10,062
    Bonuspoeng:
    183
    Trippeltrumf på torsdag, 13.10!
     
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Meny har trippeltrumf hver torsdag i oktober så da blir det en tur innom meny i neste uke siden jeg har høstferie.
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,173
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har fått betatest på meny sin nettbutikk, og får trippeltrumf på alt jeg bestiller i nettbutikken i oktober. Funker fint! Får levert på døra samme dag om man bestiller før kl 12.
     
    Ursa and Fredrik81 like this.
  10. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Eventuelt hvis man bor i Oslo kan man også hente selv i noen butikker og spare de 89 kr Meny skal ha for å levere.
     
    Ursa liker dette
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,173
    Bonuspoeng:
    293
    Det funker selvfølgelig også. Har du sjekket hvordan prisene er i forhold til i butikken? Eller er de like?
     
  12. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke sammenliknet så mye, men de varene jeg har sett på har samme pris på nett som i butikken så virker som om de kjører lik pris...
     
  13. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Trippeltrumf også på drivstoff på Torsdag. Dra det blå Trumf-kortet og få 90 øre pr l. mot de 30 man vanligvis får.
     
  14. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    En etterlengtet oppgradering av nettbanken Trumf Visa benytter seg av er endelig her. Jeg mener den har et stort forbedringspotensiale enda, men den ser i det minste mye bedre ut enn tidligere.
    Skjermbilde 2016-10-12 kl. 17.11.19.jpg
    Skjermbilde 2016-10-12 kl. 17.12.51.jpg
     
  15. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Ser veldig mye bedre ut! Nå er det bare å vente på AMEX sin nettbank.
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Trumf Visa, Elkjøp og Lefdal kjører i helgen en kampanje de kaller handledager med opptil 20% rabatt ved bruk av Trumf Visa. Tilbudet gjelder fra torsdag 27. til lørdag 29. oktober på følgende produkter:

    20 % avslag på
    • Støvsugere
    • Ovn- og platetopper
    • Hårklippere og skjeggtrimmere
    • Rettetenger og hårfønere
    • Lydplanker (Gjelder ikke Sonos)

    15 % avslag på
    • Treningsklokker
    • Frittstående kjøleskap/fryseskap/kombiskap

    10 % avslag på
    • Alle bærbare PC’er med Windows

    Rabatten trekkes fra i kassen, tilbudet gjelder kun i butikk og det gjelder ikke for annonserte varer.
     
    Are and geddi like this.
  17. Skinnes

    Skinnes EBG, AY Gold

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Aaaarrghh... Sliter MYE med ViaTrumf nå.
    Mangler registrering av Trumfkroner fra Expedia og 2x Finnair. Snakk om mange Trumfkr (/EB)

    Har sendt de mail, og ringt. De sier de har svart på mailene, men jeg har ikke fått noe mail.
     
    Ursa liker dette
  18. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket spam-mappa/søppel-mappa?
     
  19. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,164
    Likes mottatt:
    21,950
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg også sliter med noen bestillinger på ViaTrumf. Bestilte noen opphold på hotels.com og kjøpte noe på CDON som ikke har blitt registert på min side. Disse ble bestilt på Firefox, og jeg har ikke Adblock der. Disse handlene dukker ikke opp på min konto, selvom jeg får opp at dine besøk blir registrert i 7 dager på denne siden.
    Har nå senere bestilt ting på nettleser Internet Explorer, og der dukker alle kjøp opp ganske kjapt.
    Legger ved siste svar på mail fra ViaTrumf her:

    Hei
    Ser du kjøpet oppført under Min konto når du er logget inn på ViaTrumf? Dette kan ta opptil 3 uker før den vises korrekt.
    Se under "Når kan du forvente at bonusen din blir utbetalt" på denne nettbutikken.
    Se også under "Viktig informasjon om denne nettbutikken" for andre årsaker.
    Hvis det ikke er oppført trenger vi kopi av spesifisert ordrebekreftelse du mottok rett etter at bestillingen ble gjort. Den må inneholde dato for bestilling, hvor mange varer, totalsum og ordrenummer. Oppgi også hvilket brukernavn du brukte da du logget inn på viatrumf.no, så kan vi melde inn sak til teknisk.

    Vi har ikke tilgang til din konto på ViaTrumf, fint om du kan sende en printscreen av denne også.

    Når det gjelder reisekategorien kan vi dessverre ikke melde inn sak før denne er gjennomført.

    Med vennlig hilsen
    Trumf kundeservice
    Tlf 815 33 023
    Fax 66 81 65 90
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Mistenker at de gjør dette for å spare seg for bryet.
    jeg har bedt om etterregistrering to ganger. En gang var det greit og det ble fikset, andre gangen fikk jeg samme beskjed som over.
     

Del denne siden