Etter å ha endret datoene på min reise på ny i går, var opplevelsen med Tallinn mye bedre igjen: - Siden det teknisk ble en ny reservasjon fikk jeg lov til å benytte den nyeste CT'n og har dermed full fleksibilitet til å endre reisen helt fram til avreise (da CT har varighet til jan 19). - Nå tilbød de seg å reservere seter for meg. Igjen bekrefter vel dette at begrepet "agentruletten" har noe for seg.
Heisann, Jeg skal reise til BKK i slutten av november med retur 23 desember. Har sikret F med Thai A380 hjem fra BKK via FRA i desember, men er veldig åpen for gode forslag på outbound. Har en C reise med Thai 27 november, men satser på å finne en F reise ut. Har sett på ruten LH MUC-HND, og Thai F fra HND-BKK. Er det andre ruter som anbefales (evt med LH A380)? Vurderte også ANA F til HND, men har veldig lyst til å oppleve LH First på MUC/FRA. Har skjønt at ANA er en vill opplevelse, så kanskje man kunne kombinert LH F og ANA F Jeg er åpen for alt, og fleks på utreisedato. Dersom jeg kan legge på et spenstig leg ut fra BKK på hjemreisen også tas tips imot med takk MEN, det bør jo være Thai ut av BKK for å få F loungen der som er magisk! Takk for tips!
Så da utgår den eldste CT, eller får du brukt denne også? Personling ville jeg vel brukt den eldre, og så hatt den nye for en morrotur i 2018.. C
Den eldste CT'n kommer nok til å dø i stillhet ubrukt. Har behov for å samle mer poeng og regner med at ny CT blir opparbeidet i løpet av medio 2018 klar til bruk en gang i 2019. Fruen er ikke like ivrig som meg på langturer. Håper en tur med Thai i F til Bali skal endre på det . Må si jeg liker å ha fleksibiliteten det gir å benytte den nyeste CT'n. Nå har jeg endret min første planlagte tur i F hele 4 ganger tror jeg, men håper jeg er ferdig. Men når flyselskapene bytter flytyper, kona ønsker å reise på et annet tidspunkt, osv så er fleksibilitet høyt verdsatt hos meg. PS: Har vært nok moroturer i 2017, så usikker på om jeg skulle lagt inn en til. Mulig at jeg da bare hadde trengt en en-veis billett .
Tenkte å starte en tråd der man kan poste synlige tilgjengelige segmenter. Hensikten er å hjelpe hverandre som prøver å booke en award tur ved å opplyse om award segmenter som man har søkt på. Input kan komme fra Expertflyer varsler som man hadde satt rundt reisedatoene, eller evt. etter et søk. Kickstarter tråden selv med å nevne varsel om tilgjengeligheten som kom i morges: Klasse: "O" - First Fly: TG683 (747-400) Rute: HND - BKK Tid (avgang og ankomst): 10:35 - 15:05 Dato: 15.08.2018 Antall ledige seter: 2 (minst)
Klasse: "O" - First Fly: TG676 (A380) Rute: BKK - NRT Tid (avgang og ankomst): 07:35 - 15:45 Dato: 08.08.2018 Antall ledige seter: 2 (minst)
Jeg avbestilte 2xCPH-SIN idag i First Award. Utreise 12.april, retur 2.mai (Retur kunne kun bookes som married segments i utgangspunktet, ikke kun fra SIN). Sikkert god sjanse disse er ledige nå for de som vil på tur i påsken.
Er vel bedre å bare bruke / utvide denne tråden som omhandler det samme? https://insideflyer.no/forums/threads/first-class-tilgjengelighet.10525/
Hensikten var å liste konkrete segmenter her uten for mye dialog som kan skape støy for en som kun er ute å vite hva som er tilgjengelig. Det er ikke lett å bla igjennom mange poster mener jeg. Skjønner at denne løsningen er ikke helt perfekt heller, men kanskje verdt et forsøk. Admin kan selvsagt flytte/kombinere tråden dersom de mener den passer bedre sammen med den andre tråden.
Dukket opp i dag Klasse: "O" - First Fly: TG677 (A380) Rute: NRT - BKK Tid (avgang og ankomst): 17:25 - 21:55 Dato: 14.08.2018 Antall ledige seter: 2 (minst)