Kan kan tenkes at det er pga påske. Alt går jo litt tregere i bankverden i påsken. Ser f.eks at penger som ble vippset til meg på onsdag fremdeles ikke er tilgjengelig på konto.
Nei, ikke brukt Vipps. Testet å betal kun 100kr og da gikk det igjennom så det er nok en grense som er nådd. Venter et par dager så virker det nok igjen. Takk for innspill folkens
Hei. Gjorde 2 betalinger med Payr 17.4, totalt 4000 kr. Kona gjorde også to betalinger på 4000 kr samme dag. Alt så normalt ut, og trekkene var registrert på SAS MC. Den 18.april fikk jeg SMS om at en av betalingene fra min app hadde "en feil med betaling", og at jeg måtte sjekke appen. Betalingen lå da, og ligger fortsatt, til betaling i appen. Imidlertid har alle transaksjonene (totalt 8000 kr) forsvunnet fra SAS MC, for betalingene den 17.april. Det ser med andre ord ut som om alle betalingene vi gjorde denne dagen har feilet, selv om de fortsatt står "til betaling" i appen. Noen andre som opplever det samme?
Jeg har en betaling fra 17. april som har forsvunnet fra SAS MC, ja. Ingen feilmelding eller noe annet, har til og med fått EB på den transaksjonen. Ligger som betalt på vanlig måte hos Payr.
Vet du om pengene har kommet frem også, slik at betalingen reellt sett er gjennomført? Ser forresten at vi også har fått bonuspoeng på de 8000 kr, selv om de tilsynelatende ikke lengre er trukket fra kortet.
Pengene har ikke kommet frem, men det kan også være pga. påsken, da skjer det jo ingenting uansett. Generelt mye rot hos Payr om dagen som skaper mye ekstraarbeid... Jeg begynner å vurdere om det er verdt det (poengene) for meg.
Jeg har heller ikke fått noen varsel (sms eller lignende) om at ting ikke er som de skal. Hadde det ikke vært for forumet her, hadde jeg ikke sjekket. Skal jo ikke være sånn....
Sjekket hos meg også. E-faktura betalt i Payr 18. april gikk gjennom som vanlig, men transaksjonen er borte fra oversikten i SAS MC-appen, men ligger fortsatt i bonuspoeng-oversikten. I payr ligger den som betalt. Tviler på at pengene er overført. Har heller ikke fått noe beskjed om at noe er feil. Takk for at dere poster om slikt her, ellers hadde jeg trolig ikke oppdaget det i tide.
Har 1betaling 19.04, står som reservert på SAS MC og ikkje som betalt i Payr. Så alt ser ut til og vere OK. Tippar den går gjennom i morgon. Forrige betaling 15.04 alt OK.
Chatten til payr sa at min betaling som ikke synes hos sasmc så grei ut hos de og ville bli betalt idag. Så får vi se.
Samme her med Payr-transaksjoner fra 18/4 som har forsvunnet fra transaksjonslisten hos SAS MC. Regner med at dette er fordi reservasjoner «timer ut» om de ikke bekreftes iløpet av noen dager. Forhåpentligvis går de gjennom som normalt når betalingen prosesseres av Payr i ettermiddag, og at det ikke blir noe krøll med 96t-vinduet.
Beklager hvis dettte postes på feil plass. Ble en solid baksmell på skatten i år. Kjipt,men fordelen er jo muligheten for å betale med Payr, som jeg har lest her epå forumet at flere gjør. Er det da bare å dele opp betalingen, bruke samme KID-nummer og betale jevnt og trutt helt til hele restskatten er betalt?
Kan man betale en større regning over flere ganger, altså dele opp beløpet å merke det med samme kid ?