Prøvde å legge inn Revolut standard nedgradert fra Premium i Payr, men det gikk ikke. Lurer på om jeg skulle ha lagt inn kortet i Payr før jeg nedgraderte det. Noen som har erfaringer her?
Ja, de kunne kanskje ha sagt at de som kun bruker det på Payr/Vips mister poengopptjening der så lenge de ikke har forbruk andre steder. Men det er jo lettere og bare si generelt stopp.
Tror jeg må oppklare. Jeg har bare ett kort som jeg bruker- det er sas mc. Jeg bruker dette til alt, og valgte det fordi det både gav poeng på forbruk( mat, reiser, klær osv) og jeg i tillegg kunne betale diverse regninger i payr. Noen utmaksing i payr har det aldri vært snakk om for min del.
Trolig falsk alarm dette. Jeg måtte aktivere nettransaksjoner, som var avslått som default, og da ordnet alt seg
Lurer på om jeg skal skaffe meg et Revolut-kort nå, bare for å fylle det opp og ha litt å betale regninger med i Payr utover høsten før det er for sent med SAS MC.
Hmm.... Ser ut til at jeg denne måneden har fått ferre poeng inn på min Eurobonus enn beregnet. Denne diskrepansen ser ut til å stemme perfekt med beløpet jeg har brukt gjennom Payr denne måneden. Har andre opplevd dette?
Er det noen som vet om det fremdeles vil være EB opptjening på overføring til Revolut? Hvis det fremdeles er tilfelle vil det kanskje være mulig å overføre fra SAS MC til Revolut og betale regninger med Revolut kortet i PAYR?
Jeg har ikke Revolut i dag, så får ikke sjekket selv. Hadde vært fint om noen som har det vil rapportere når den tid kommer. =)
Påfylling av SAS TW med Shell MC ser fortsatt ut til å gi Trumf (kom med i bonusgrunnlaget på faktura for mai)
Som sagt, så gjort. Fikk til å legge til et virtuelt standardkort (gratisvarianten) i Payr. Er det slik at dette vil feile ved forsøk på betaling?
Ja, men regn med å få kortet sperret rimelig kjapt etterpå og du må ringe inn for å begjære din uskyld før du får det åpnet igjen.
Nå ser jeg jo at det er mulig med vanlig bankoverføring fra Revolut også. Så da dropper jeg nok hele Payr med Revolut fra august og setter pengene inn i nettbanken heller og betaler fakturaene derfra.