Funker komplett bank på payr eller revolut? Sykt hvor vanskelig det skal være å få poeng. Og de superlave beløpene gjør det så knotete. Som Bank Norwegian med sine 150 000...
Komplett har jeg kun testet på Revolut, så kan ikke si hvorvidt det samme gjelder Payr. Coop fungerer aldeles utmerket begge steder.
Viktig å putte pengene i revolut først for å få kickback der også. Jeg tok nettopp ut 2 kroner og 67 øre fra Kickback Vaultet, kommer til å tjene meg rik.
Jeg kommer til å fortsette med flying blue og forhåpentligvis choice Fly premium er definitivt grunn nok for meg til å beholde sas MC. Det er ingen annen fordel jeg bruker like mye.
Gir Komplett 1% eller 2% gjennom Payr? Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per siste 12 måneder på komplett. Bank Norwegian gir 1% opp til 100K,deretter 0,5% over 100K.
Betyr dette at Bank Norwegian gir bonus på Payr og Revolut? Mener å huske å ha lest tidligere at så ikke var tilfellet (?)
Første post er jo oppdatert, om noen har ny sikker informasjon så burde de jo fortelle det slik at første post blir oppdatert..
Dessverre er det lenge siden banknorwegian ga cashpoints for payr.. Påpekte bare at cashpointsen går ned fra 1% til 0,5% når man runder 100K forbruk per år.
Da blir det helt slutt på EB-poeng gjennom PAYR-bruk av SAS MC. Dette sto svart på hvitt på siste faktura (juni 2019): Det har hittil vært mulig å opptjene EuroBonus Ekstrapoeng på enkelte tjenester, f.eks. ved pengeoverføring mellom venner via Vipps, eller fakturabetaling via Payr. Fra og med 01.08.2019 vil du ikke lenger opptjene EuroBonus Ekstrapoeng ved bruk av denne type tjenester når du bruker kortet ditt.
Ja ja slik er nå dette, totalt forventet, som en vis man sier: Gjort er gjort, og spist er spist, og heretter skal alle være venner... Payr nærmere seg kroken på døra Deter jammen hardt å være bonusjeger ifra 01.08.19 (og spesielt å få skrevet noe idag.10 min for å skreve dette her)
Det finnes vel ingen kort der ute som gir noen form eb/kichback lenger på Vipps. Betalte nettopp en som var å kalibrerte skjermen min med Vipps. Grusomt å betale uten at noe kommer tilbake :-( :-(
Vi får se om Billhop kommer til å etablere seg i Norge eller ikke. Stor fordel er at de tar Amex, negative er at de tar et gebyr på 2.5% https://billhop.com/se/ For jeg regner med at man får poeng hvis man kan betale regninger med Amex.
Da er det egentlig ingen kort igjen etter juli som gir Eurobonus opptjening i Payr? Får vel anskaffe et Coop MC til å betale ned amex/sas mc regning da.
Ja da @Martin_BGO , robotene tar ikke, riktignok over helt enda Terminator og Robocop er forsatt prototyper, et eller annet skjult sted i verden. De med reel spend vil ikke merke det store tapet, bare ete nok på SUMO og Miss Gin, veier opp for at Payr mister sin sjarm. Har vel klokket inn alt mellom 2500-3500 EB per sesjon hos Sumo
Ikke like enkelt for oss som bor i småbyer dessverre...middag på Egon - 50 poeng per hundrelapp... Får håpe flere restauranter rundtomkring i landet gjør som sumo og miss gin