Søren heller! Hvorfor skal det bli slutt på all moroa akkurat når jeg begynner å komme inn i flyten med Payr. Jaja, får vel makse ut det jeg kan med Payr før det er slutt.
Jepp. Men hvor skal grensen gå på oppblåst bruk? De satte selv en grense på 4K med vipps/payr. Er det for mye så burde de senket den.
Når du skaffer deg flere pointearner vill jeg si det er oppblåst? EDIT: og når folk overfører til egne konti. Men gøy så lenge morroa varte. Blir nok kraftig nedgang for payR nå og deg et synd.
Akkurat det kunne SAS MC enkelt hindret. Men uten å kjenne til hva og hvordan SAS MC tenker så vil det meste bli synsing og spekulasjoner.
Hvis det er sånn at dette er resultatet av det er mange som har skaffet seg flere pointearner kort med den eneste hensikten å utnytte Payr og SAS MC for å skaffe seg mest mulig poeng med private overføringer eller gudene vet hva, synes jeg det er lumpent gjort og jeg håper de får eggeskall i eggerøren i all uoverskuelig fremtid. For min del som kun har brukt Payr til å betale faktiske regninger med mitt eneste SAS MC kort så kommer poengopptjeningen min til å stupe drastisk. Spørsmålet nå er hvor mange brukere er det Payr mister etter 1 august. Så, er det noen andre betalingsløsninger som lar deg betale regninger med Amex?
Det var skikkelig dårlige nyheter. Jeg skaffet meg kortet fordi det var mulig å bruke Payr- og jeg har kun dette kortet for å tjene poeng. Kjipt når noen utnytter systemet slik at vi vanlige dødelige må lide for grådigheten... ja ja- satser på å klare noen poeng frem til 1 august da.
Det er litt begrenset hvor mange pointearners du kan dra nytte av i Payr da det er en 30k limit pr 30 dager. (Så sant du da ikke velger å betaler gebyr i Payr)
Ja, det virker ulogisk. Spesielt når man kan makse Payr grensen med tre overføringer til Revolut. Da slipper man å dele opp overføringene også.
Så er jo spørsmålet om man likevel finner noe fornuftig å bruke Payr til. For eksempel Flying Blue? Uansett må det nå vurderes hvorvidt SAS MC er verd nye 1.495,- ved neste korsvei. Isolert sett kan jo samme opptjening oppnås med Shell MC etter denne endringen.
Si det, for min del så blir Payr helt menigsløst med mindre de begynner å ta Amex over natta. Men jeg kommer nok til å fortsette å ha kortet. Foreløpig så flyr jeg ikke veldig mye så 12 000 statuspoeng kommer godt med i forsøk på og nå gullkort, fly premium er jo også en god grunn for meg å beholde kortet.
Coop MasterCard gir kjøpeutbytte. Ikke like spennende men det er vel 3600 spart i året hvis man får utnyttet grensen maksimalt. Usikker på om det er andre kort som fungerer.
Coop stopper opptjeningen etter 250.000,-, altså max bonus 2.500,-/år. Komplett Bank gir 2%, begrenset til 500,-/mnd og 2.000,-/år.