Shell MC gav i alle frem til og med mai 1% trumf på VIPPS. Etter dette byttet jeg til SAS MC Premium på VIPPS, så har ikke sjekket etter mai.
Detter blir en veldig bra oversikt! Kanskje en ide og ligge inn beløpsgrenser for tjenestene/kredittkortene også?
Grensen på PayR er 100 000 per måned , opptil 20 000 gebyrfritt. Grensene på Vipps er 5000kr per transaksjon for å slippe gebyr, maks 100 000 per uke og maks 350 000kr per år.
Siden SAS MC gir EB via vipps, kan jeg da vippse samboer for lån/renter/fellesutgifter etc? Så blir alt dette trekt fra hennes konto, istedenfor felles konto som vi har nå. Det vil jo generere en god del EB poeng ila et år. er dette innafor?
Ja, det fungerer. Men jeg mener SAS har noe i vilkårene sine at bruk av denne type tjenester kun for å tjene poeng ikke er tillatt. Jeg vil tro at den type bruk du skisserer vil falle innunder dette. Merk også at de har en grense på dette kortet på 4000,- pr. 96 timer (4 dager) ved bruk av Vipps/Payr.
Her høres det jo ut som at du kan dokumentere at det er betaling av reelle utgifter, da burde det være greit. Men å sende 10000 kroner i ring gjennom måneden, det ville vært et åpenbart brudd på vilkårene.