Ja, det er jo betaling av reelle utgifter. ikke bare penger som går frem og tilbake mellom meg og min samboer. Skal høre med SAS hva de sier.
Det virker helt unødvendig å plage SAS med. Du bruker systemet som det er tiltenkt. Hvordan din personlige økonomi er organisert spiller ingen rolle, så lenge transaksjonene har faktisk innhold.
Funker fortsatt Shell mastercard hos payr ? Får avvist når jeg prøver å betale å validere kortet. Så kan umulig være en begrensning på maks sum.
Spør sikkert dumt nå, men kan Paypal brukes på samme måte som jeg bruker VIPPS, dvs. når jeg skal overføre penger til andre personer og at jeg da kan bruke kredittkort jeg har registrert på Paypal? Eventuelt noen ulemper med dette? Jeg får jo brukt SAS Amex Platinum (20 EB/100kr) når jeg betaler med Paypal, så dette vil vel gi mer effektiv opptjening av EB-poeng enn å bruke VIPPS der alternativet er å bruke SHELL MC (1% TRUMF = 13-14 EB/100kr)
Ja det kan man, men det er er et gebyr på 3,4%+3kr, så med mindre det er for å komme over CT grensen så er det dårlig butikk.
Forsøkte Payr med Shell Mastercard før helgen. Ser transaksjonen er registrert, men det er ikke dukket opp noe Trumfbonus enda. Registreres ikke Trumf fortløpende med Shell MC? Eller er det slutt på bonus der med Payr?