På vår direkteflight til MIA ble skjema delt ut til de som ikke hadde ved inngangen til innsjekk. Så ikke at noen måtte betale noe. Vi hadde printet ut og fylt ut på forhånd. Leverte ved gate.
Jeg vippset med Choice MC 1. februar. Har fremdeles ikke fått godskrevet noen poeng for dette. Siste gang jeg fikk godskrevet poeng var i januar. Kan det hende at de har fjernet muligheten for opptjening av poeng her nå?
Er transaksjonen bokført? Har du hatt refusjoner på kortet som overstiger VIPPS-beløpet? Har SEB kontaktet deg personlig og lagt begrensninger på bruk av VIPPS? Om svaret på spørsmålene er "Ja Nei Nei" så kan det tenkes at SEB har fjernet poengopptjening på VIPPS og tilsvarende tjenester
Stemmer det, transaksjonen ble bokført allerede dagen etter. Har ikke hørt noe fra hverken SEB eller fått noen refusjoner inn. Så får bare avvente litt til og se Lurer på hva andre forumbrukere her erfarer.
Er det noen som fortsatt får poeng fra NCC-kortet for innskudd til Revolut? Jeg pleide å få poengene veldig raskt, men nå ser jeg at det har gått en måned siden sist jeg fikk poeng. Jeg bruker kun kortet til vipps og revolut, så det er jo en fare for at jeg har blitt sperret på et vis, men da trodde jeg kanskje de ville sperret for betaling, ikke bare for poeng...
Fikk inn poeng for 2 dager siden, men som nevnt over i tråden opplever flere at det tar litt tid i blant.
Godt å høre jeg ikke er alene, i alle fall! Det er kanskje best å gi det litt tid til, det virker litt risikabelt å ringe å etterlyse poengene.. Men overførte til Revolut 13. april og venter fortsatt på poengene, så skulle trodd de hadde dukket opp nå..
Jeg har ikke fått poeng for Vippsing siden slutten av april. Ser nå følgende står i vilkårene deres på hjemmesiden: " Gjelder ikke kontantuttak eller pengeoverføring mellom privatpersoner (f.eks. Vipps) " (Under "Fordeler med Nordic Choice Club Mastercard" ) https://www.nordicchoicehotels.no/n...tnere/nordic-choice-club-mastercard/#fordeler Så det kan tyde på at gullalderen dessverre er forbi.
Her ga BillKill poeng 15 mai, men VIPPS ga ikke poeng 4 mai. Jeg tror disse deler transaksjonskategori (MMC 6012). Det kan tyde på at VIPPS er sperret for poeng spesifikt.
Det spiller ingen rolle hva som skjer med BillKill, for gebyrene blir snart høyere enn verdien av poengene... E-post fra BillKill: