Ja, et godt eple spiser du vel opp? Når eplet smaker surt og j*vlig så kaster du det jo etter bare et tygg
Kortene mine er Sas Amex Platinum, DNB Saga MC EB og Bank Norwegian. Er det riktig oppfattet at jeg bør bruke Bank Norwegin på Vipps og Payr opptil 20k per mnd, for så å betale kredittkortregningen fra Bank Norwegian og øvrige fakturaer med DNB MC i Payr?
Sikkert et spørsmål som er svart mange ganger... men kan må nå koble amex til Payr. Og hvis ja, hva koster det i gebyr å foreksempel betale en faktura på 15000?
Hei, Siden Amex ikkje fungerer i payr og Trumfvisa bare gir 0,5% på "alt annet", så virker det som Shell MC er beste valget for noen som i utgangspunktet ikkje ønsker å bruke penger på enda ett kort. Så langt eg har sett så vil man med dette kortet få 1% trumf på alt samt det er ingen 4000kr grense på payr med det? Kjekt om noen kan bekrefte dette? Alternativet slik eg ser det er jo SAS MC (med tilleggskort til kona) - kan man da i så tilfelle betale 20 000 x2 i payr siden man er to stykker med 2 "ulike" kort? Andre forslag eller informasjons taes imot med takk!
Pointearner kortet kan gjøre akkurat like mye som ditt kort, så du kan få dobbel bonus hver måned ja.
Man har vel kun 20000 gebyrfritt per personnummer uavhengig av antall kort man knytter, så da må man evt. fordele det over flere personer også...
Slutt på Cashpoints på Vipps overføringer, nå spesifisert i transaksjoner om det er en "VIPPS P2P" transaksjon eller til bedrift.
Så endring i tekst på mitt Flying Blue kort også. Endret seg i desember. Vet ikke om jeg får poeng får et stykke ut i januar.
Jepp, kom for en tid tilbake, vippser MYE (200k iår med Norwegian kortet) , sist jeg fikk poeng var 13 november. Fått poeng for handler siden men alt fra Vipps dessverre forsvunnet. Fikk derimot poeng på SAS Premium kortet, men synd med 4k grensen per 4 dag der.
Jeg har fått cashpoints for Vipps vennebetaling etter det, senest 28. november. Står fremdeles VIPPS BY DNB - OSLO: Purchase. Testet en krone i går, så får jeg se i løpet av dagen/helgen om det kommer inn cashpoints for det.
Jepp, da er det bekreftet hos meg i hvertfall. Ingen cashpoints på Vipps mer, dessverre. Gøy så lenge det varte. Edit: Gjelder kun vennebetaling. Vanlige kjøp gir fremdeles CashPoints (bussbilletter, donasjoner til veldedige organisasjoner etc).