Det stemmer. Flying Blue Premium MC fra Resurs Bank. Har nå tjent opp like mye som jeg ville fått i bonus hvis jeg hadde ventet med å bestille kortet
Primært Payr. Hva var det største beløpet? Kvittet meg med Shell MC, men funderer på om jeg bør rebestille.
Har betalt ca. 70000 pr siste 30 dager, største beløp omkring 35000. Shell MC er et must om du skal bruke Payr aktivt spør du meg. Har ikke ork til å fordele større regninger i 4000 pr fjerde dag.
Takk for info! Har Saga MC med 20 poeng / 100, så får det meste av nytten, men funderte på et ekstra kort i rotasjonen.
Ingen problem Har tenkt samme tanken, å rotere med to kort. Eneste som hittil har stoppet meg er beløpsgrensen i Payr på 100000 pr 30 dager. Greit å være obs på den.
Nå er grensen øket til 20k på 30 dager, jamfør en haug med innlegg over. Men det er jo sant at det må litt planlegging til og enda mer behov for et kort til.
Riktig. Eneste grunnen til å eventuelt skaffe nytt er ved nytt pass eller om du må svare «ja» på noen av spørsmålene.
Heisann, Faste større regninger som dere betaler med Payr hver måned, hvordan gjør dere dette i praksis? Opprettholder avtalegiro i nettbank, men sletter oppføringen hver måned? Eller får dere tilsendt fakturaen på nett hver måned? Hvordan gjøres det mest praktisk? Takker for svar
Jeg har avsluttet avtalegiro, men beholdt e-faktura. På den måten kan jeg velge hvor jeg vil betale regningen, samt at det på ett eller annet tidspunkt skal komme e-faktura i appen på Android. (Det er i iOS nå, så vidt jeg har skjønt).