Dette kan vel fjernes fra post nr.1? Det er vel lagt ned eller i hvert fall snart borte? I tillegg kan du legge inn at Choice MC gir choice-poeng i Vipps og Payr. Har sendt mail til SEB for å finne ut om det er samme 4000kr pr 96 timer som de andre kortene som er nevnt.
Ja desverre slik foreløpig.. Men en kalenderoppføring med "husk forfall av regning X" så er det jo 2 sek å godkjenne der og da" (eller helst 2 dager i forveien just in case)
Jepp.. Men jeg ser ikke helt problemstillingen. Er jo tross alt penger som går fra kredittkort og ikke bankkonto. Da er det lite med rentetap uansett, eller likviditetsutfordringer..
Viktig poeng. Jeg betaler alt av regninger en dag eller to inn i ny kredittkortperiode. På den låten må jeg betale alt sammen tid uansett.
Hei, jeg fikk ikke poeng med banknorwegian, og sendte mail til support, fikk til svar at: Nevnte tjeneste blir ansett som overføring via nett og ikke som et varekjøp. Dermed vil det ikke generere Cash Points. (dette var payr i oktober '17, svar fra bank norwegian) Er dette endret?
Hei, Takker for en informativ tråd! Jeg har ikke fått lagt til et nytt Shell Mastercard i Vipps etter dusinvis med forsøk. I følge kundeservice skyldes dette at Ikano ikke støtter atentisering til 1kr (som tilbakeføres) lenger? Ellers peker Vipps kundeservice bare på Ikano og omvendt. Er det andre som har hatt problemer med å legge til Shell Mastercard i Vipps etter nyttår? Takker på forhånd.