Kan du forklare litt mer "innerst" i lokalet/lokasjon på MPC-køen, til høyre eller venstre? Mellomlander på JFK 29/1
Når man kommer ned (rulle?)trappen har man alle skrankene på rekke og rad på venstre hånd. MPC-luken var helt i enden av lokalet, altså den siste skranken på rekken. Hvorvidt det alltid er her eller de endrer plassering vet jeg ikke.
Tester CBP MPC appen for Miami, og den spør hvilken passport control jeg kommer til å bruke. Alternativene er D, E og J. SAS på utreise bruker concourse G så vidt jeg kan se, som er samme terminal som E? Men er også arrival på G eller blir vi sluset til south terminal og H/J som tidligere?
Jeg la inn E da vi reiste i januar. Men, vi endte med å gå gjennom på D, siden E var stengt(?). Det ble ikke kommentert. Vi ankom på F, og flyet gikk fra F.
Ja nei, det skal ikke være lett Var det SAS? Jeg kan jo så klart vente med å fylle ut skjemaet til vi har landet og (forhåpentligvis) ser hvor vi er, det tok jo ikke kjempelang tid når man allerede har passinformasjonen.. men samtidig er jeg veldig glad i å ha alt klart. Ser jeg blingset litt i dag tidlig, SAS står oppført med check in area G, men departure concourse F. Da satser jeg på E. Eller D. "If you arrive at Concourse F, you can take the courtesy trolley to the Concourse D International Arrivals Facility."
Lander på IAD i midten av februar. Er det så "enkelt" som å legge inn begge personers pass i appen og gå mot et "område" for MPC?
Når du har gått av «bussen» og innover mot immigration følger du skiltene til MPC rett før køene starter