Ikkje eg heller, ei heller faktura. Det er nok forsinka p.g.a alle helligdagane. Kjem nok kanskje i morgo allereie.
Jeg savner en ting i Payr. Om man går inn på "Betalinger" kan man se hvor mye man brukte totalt forrige måned, men man kan ikke se hvor mye man har brukt siste 30 dager? Blir ikke grensen for gebyr beregnet ut ifra siste 30 dager og ikke kalendermåneder? Eller har jeg misforstått? Har ikke hatt den mer enn halvannen måned ennå.
Får poeng på Vipps, så regner med u får poeng på Payr også. Dersom du har en partner så kan du bestille en PointEarner kort og dobler opptjeningen. Kortet koster kun 99kr i året.
Håper dette er legetime overføringer. penger fram og tilbake på tjenester som payR og vips vill 100% bli fjernet og ødelegger for oss alle om folk utnytter systemet... ellers hjertelig velkommen til Inside flyer
Å vippse 4000,- så systematisk vil jo kun medføre at dette forsvinner. Hvis dette mot formodning skulle være reelt så får du unnskylde meg, men dersom det kun er for poengopptjening så er det utrolig synd for alle oss som faktisk bruker dette uten å kun tenke på egen profitt.
Da kom de i dag. Regelen gjelder fortsatt, men det virker som de kun tar hensyn til helg, og ikke helligdager. Altså 14 dager før forfall + eventuelle dager hvis fakturadato faller på en helgedag.
Fakturaen har gått, men jeg har heller ikke fått poeng. Kanskje SAS ikke kjøre slikt på fridager. Vanligvis kommer det noen timer etter faktura.
Hvor lang tid tar det ca før Trumfpoengene kommer på konto etter man har betalt regningen på Shellkortet?
Hva er egentlig beste strategi for å få utnyttet gratisbeløpet (30k) i Payr maksimalt? Føler jo alltid at jeg har et akkumulert beløp på >30k, så det blir litt dyrt dette... Har klødd meg litt i hodet her, og kommet frem til at det beste kanskje er å forsøke å samle alle faste forfall så godt som mulig rundt én dato, f.eks. 20. per måned, starte med å betale 30k uten gebyr og deretter betale 1% gebyr på alt resterende. Alt som er felles på husholdningen (strøm, fellesutgifter etc.) kan jeg jo ta via fruens Payr, så går min egen i større grad med til betaling av Amex og DNB MC. Høres det riktig ut i deres ører?
Jeg «sparer» alle regninger til en gitt dato i mnd. (nå den 18.) og betaler først regninger for akkurat 30.000,-. Deretter betaler jeg resten med gebyr.
Det har faktisk jeg gjort. De aller fleste av mine regninger har forfall 20.- 25. Da betaler jeg på den måten du skisserer. Funker greit for meg