Husk også max kr. 150' omsetning pr 30 dager (pkt. 6.4 i vilkårene til Payr), som er nevnt tidligere i tråden!
Er det grense på 4000 per 96 timer på Payr og Vipps så at det til til sammen er 8000 per 96 timer eller er det 4000 tilsammen?
Jeg plages med 30.000 kroners grensen til Payr i den forstand at den er altfor lav. Finnes det andre apper/alternativer som fungerer som Payr? Vipps er ikke noe alternativ heller da man ikke får betalt e-faktura med kredittkort.
De fleste sliter med den. Mange mener det er verdt å betale gebyret. Og Payr må jo begrense kostnadene sine sikkert. Er vel begrenset enda hva de smarte regningene innbringer.
Apropos https://www.dn.no/nyheter/2018/08/0...lp-til-nordmenn-pa-reisefot-kynisk-utnyttelse "Hvis man skal på USA-reise og gjør et Google-søk for en innreisesøknad som kreves før avreise, såkalt Esta, er listen over muligheter lang. Da DN søkte fredag, var de første treffene annonser fra private selskaper i Norge og utlandet som tilbyr å fullføre søknaden for deg raskt og med godkjennelse «umiddelbart». Prisen deres ligger vanligvis på mellom 70 og 100 dollar – fra 570 til 820 kroner."
Kan noen bekrefte at de har fått poeng for Vipps i juli på SAS MC (august faktura)? Min konto er så full av pluss/minus at jeg ikke klarer slå det fast. (Vipps vises med poeng i transaksjonen, men basert på regnestykke mitt er jeg litt usikker om det fortsatt gis poeng).
Ser ikke ut som om Vipps-transaksjoner med SAS MC Premium genererer EB-poeng lengre, dessverre.. Vippset for 851,- i juli med dette kortet, fikk inn 127 poeng for lite på konto før helgen..
Vet ikke hvilket kort du bruker, men Shell MC har gitt meg Trumf for Vipps på siste faktura som kom i dag.
Hmm dette ser ut til å stemme, delvis..... Jeg har 4 transaksjoner i vipps Begynte på en sinnsyk avhandling, men tenkte det er enklere å bare legge ved excel arket. Har et avvik på ca 580 poeng, så skjønner ikke dette helt. Regner med linje 3 er utenlandsk valuta-kampanjen. Spoiler: Bilder
Du vet at poengene du opptjener 1-2. i hver måned blir medregnet og overført sammen med den forrige måneden? Eksempel: 1-2. juli tjener du 500 poeng. 3. - 31. juli tjener du 10000 poeng. 1. - 2. august tjener du ingen poeng. Da vil følgende tall være registrert hos SEB: Poeng opptjent i juli: 500+10000 = 10500 MEN poeng faktisk øverført til eurobonuskonto den 3. august vil kun være 10000, fordi 500 ble overført den 3. juli. Nå kan det være at du allerede vet dette, men en ting er sikkert: SAS MC gir fortsatt eurobonus via vipps, fikk det senest i dag.
Noen som har vært borte i grenser på vipps med Shell MC? Ser det står 100 000,- i første post, men jeg har ikke kommet så høyt. Og får beskjed om at transaksjonen er avvist av din bank. Samme beskjed som jeg får mår jeg passerer 4000,- på Sas MC premium.
Trodde jeg hadde lest alle sidene og ikke funnet svaret. Derfor spør jeg her. Har også innbetalt slik at saldo disponibelt er på 80 000 og til og med over kredittgrense på 75 000. Hvis du har svaret kan du gjerne skrive det istedet
Hei, jeg har ikke opplevd dette med Shell MC i vipps. Er kortet helt nytt? Fungerer det andre steder?