Kortet er ikke nytt. Har brukt det i 6 mnd og aldri hatt problemer med payr. Kan ha noe med at jeg har delt opp betalingene til 5000,- for å slippe gebyr. Men virker rart....
Har du mange kjøp på nett/vippsinger/payr-betalinger ca den siste måneden? Mener det var en som meldte om at Shell MC hadde en sperre på antall kjøp(av nevnte type) over ca en 30-dagers periode. Lurer på om det var en plass mellom 50 og 80 eller noe. Husker virkelig ikke antallet. Så f eks kan denne sperren da slå inn på si 80 vippsinger a 10 kr,men ikke bry seg med 60k gjennom payr.
Hei. Jeg er ny på forumet, og lurer på om man faktisk får trumf bonus på Vipps-overføringer med Shell MC? Står under produktinformasjon om kortet at man ikke får dette?
Hm, dette er litt skummelt. Det står også på samme FAQ at pengeoverføringer ikke gir Trumf. Jeg sjekket waybackmachine nå for å se om dette har stått på FAQ tidligere, og det ser ut til at det ikke stod noe om dette i desember 2017 (som var siste snapshot) på samme side. Vi får se om 3 dager om vi får bonus på vipps og Payr for juli...
Dette går fint, og er diskutert for kort tid siden (før du ble medlem). Vi regner med det er et forbehold de har tatt i tilfelle folk plutselig ikke får (for å ha ryggen fri). Ikke under noen omstendighet bør dere noensinne sende mail til eller spørre kortutsteder i slike tilfeller. Spørr heller her. Det stod der forrige måned og, og alle fikk trumf for beløpene, så bare ta det med ro.
Shell MasterCard kundeservice informerte meg før sommeren at det var en grense på Vipps på 75 000 per 30 dager.
Gjorde en betaling gjennom payr på 140k lørdag(Kjøpet ble gjort med Shell MasterCard), noen erfaringer på hvor lang tid det vil ta før du får det opp i Trumf sine sider eller Shell mc sine sider ?
Nei, jeg har aldri brukt dette kortet i Vipps tidligere. Har prøvd med beløp ned til 100kr, går ikke gjennom. Kanskje bare en forbigående bug.
Andre måned jeg har lagt inn betaling av faktura på Shell MC i Payr, og bruker Shell MC som betalingskort der. Denne gangen har jeg fått gebyr på 1% av beløpet selv om jeg ikke er oppe i 30000kr ennå, så ser ut som muligheten til å betale kortfaktursen i Payr er i ferd med å lukkes