Prøvde å betale fakturaen fra Dnb mastercard med payr/Sas mastercard men den ble avist flere som har opplevd det ?
SAS Mastercard har en begrensning på Vipps/Payr bruk på 4.000,- per 96 timer. Regner med at fakturaen er på mer enn 4.000,- og at det er grunnen til at den blir avvist.
nei delte den bevist opp slik at den kun var på 4000 kr og har ikke brukt vipps i det siste. Kundeservice hos Payr sa at betalingen ble avist av kortutsteder.
Uten å vite om dette spesifikt gjelder din situasjon har jeg opplevd lignende flere ganger med ulike kort på payr. Jeg tror det er anti fraud som slår inn. Kortet fungerer gjerne igjen neste dag eller senere.
Er det noen som vet om dette gjelder fra en bestemt dato? Jeg hadde betydelige Vipps beløp i juni, og samtlige ble grunnlag for Trumf for juni.
Noen som vet om bruk av Transferwise gir bonuspoeng enten direkte hos SAS eller hos Trumf? Tenker da på bruk av enten SAS MC eller Trumf Visa
Så, når du gjør som meg og bestiller ESTA fra første linken i google som koster 88 USD ekstra (gitt vekk), bortsett fra at man har kjøpt katta i sekken, vil dette fortsatt gjelde som en gyldig ESTA, eller må jeg bestille en fra den offisielle siden i tillegg?
Under FAQ tenker du? Min referanse fra søknaden via den andre nettsiden samsvarer ikke her, hvis det var det du tenkte
Velg "Jeg vet IKKE søknadsnummeret" her: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html?execution=e2s1
Takk for tips, dere er gode! Leste meg opp på vilkårene til 88 dalers siden og de lar meg heldigvis også kansellere hele greiene, så da vet vi det! Ikke bli lurt som meg, gå via sidene som Vegard og Edvard linker til
Bra det løser seg. Og riktig god tur! Jeg er såpass paranoid når det gjelder visum og liknende, at jeg pleier å ture inn på hjemmesidene til ambassaden til landet jeg skal reise til. Nettopp fordi jeg er redd fir å bli lurt av tilsynelatende gyldige sider. Men det skal sies at paranoiaen kommer fra et sted. Lurer du på hvor mandags-telefoner, -PC’er og andre mandags-gadgets havnet? Riktig svar: hos undertegnede.
Skal betale en regning på 190k, har SEB MC. Tenkte å kjøre det gjennom payr, men blir en del overføringer med tanke på 4K grensen. Noen så har tips til hvordan man kan gjøre dette på best mulig måte ?
skaffe deg Shell MC eventuelt må du gjøre det med SAS MC på 47,5 betalinger og over 190 dager(Så kanskje uaktuelt med SAS MC?) Shell MC har altså ingen grense(kreditt på 75K maks. men du kan betale inn)
Men er det ikke slik at om du betale en rekning større enn 75k, så får du kun bonuspoeng på beløpet som er innenfor kreditt rammen din? f.eks. har du kreditt ramme på 75k og skal betale 190k, så må du gjøre det i 3 omganger.... 3 dager. ? Jeg er ikke helt sikker selv, derfor jeg spør.