Du er sikker på at dette ikke er via digipost (eller hva nå det alternativet heter...)? Bompenger i Trondheim (vegamot) kommer der. Hvis det kun spretter opp i vipps og ikke payr så er det digipost. Sjekk om du får valgt kredittkort. Funker det så er det jo bra
Noen som har vet om det går fint å betale en regning i flere deler? Har en regning på rundt 10k som jeg ønsket å betale gjennom Payr, men grensen for poengopptjening med SAS Master er vel 4k per 72 timer? Tenkte dermed å dele opp betalingen over en uke. Antar at så lenge man er innenfor forfallsdato så skal det her gå fint?
Ja. Sjekket også Digipost. Fjellinjen, som håndterer bom i Oslo, tilbyr Vipps Regning. Det fungerer med MasterCard
Om du ikke betaler kredittkortet ved forfall trengs det nok litt regning på verdien av det hele. Endrer du forfallsdato på kredittkort regningen aner jeg ikke hva som skjer med renteberegning, det varierer vel litt. Men kan jo helt sikkert leses på vilkårene på det respektive kort.
De fleste kredittkort har vel en nettbank hvor du kan belaste kortet for å betale regninger.. Dette er jo luksusfellen 101.. Viktig grep om du vil bli tv kjendis.
Hvor trygge er penga hos Payr tenker dere? "Har" de penga våre på noe tidspunkt og kan konke på beleilig tidspunkt? Hvor mange dager nå jeg regne med at en transaksjon tar, som er lagt inn med forfall straks?
Så lenge du har betalt med kredittkort er det helt trygt. Hvis ikke Payr betaler pengene videre kan du kreve de fra kredittkortselskapet, på samme måte som andre kjøp gjort med kredittkort. Får du ikke den tjenesten/varen du skal ha er kredittkortselskapet ansvarlig og betaler deg pengene tilbake.
Hm. Ser for meg en diskusjon om bruken er etter vilkåra..Får satse på at Payr ikke tar penga og løper..