Tragikomisk? Etymologi: fra tysk tragikomisch eller fransk tragicomique Def: Både sørgerlig og komisk på en gang
Er det slik at Trumf visa fremdeles gir poeng på Payr, og er det eventuelt noen begrensninger på dette?
Jeg har senest fått for Payr med TrumfVISA i går (lagt inn i Payr sist lørdag, med overføring mandag). Erfaringsmessig har det tatt 2-3 dager etter at betalingen er utført før Trumf er på konto.
Kan bekrefte at Trumf-Visa gir bonus ved bruk i Payr, men har bare sjekket med én betaling á 8'.. Den ga 0,5% Trumf-bonus Edit: ser noen var kjappere...
Fekk litt lav grense hos Trumf Visa (50 000), men ser ut til å gå heilt fint å betale inn på forskudd slik at grensa i praksis er høgare. Ellers vil dei som har hatt "gamle" American Express kjenne igjen innlogginga til nettkontoen til dette kortet
Er det Sas MC kombinert med payr som er veien å gå nå når Shell MC mest sannsynlig ikke funker lengre sammen med Payr? Selv om det er veldig kronglete med kun 4000 pr 96 timer kan man jo greie å få betalt opp moty 24-28000 med Sas MC i løpet av en mnd? Har man da et for kona i tillegg klarer jo man opp mot 5-600 trumfkroner pr mnd? Er jo nærmere 7-8000 eurobonus poen i mnd, ikke ille det (selv om det er langt mindre enn mange klarte med Shell MC)
Dere er klar over at det er sånn oppførsel (jeg velger å kalle det missbruk) som gjør at også Trumf VISA snart kommer til å slutte å gi poeng for Payr, etc.?
@haakonks det kommer vel en tråd snart om Trumf VISA, der folk skriver: Jeg har har ikke fått trumfen min, jeg har kontaktet kunde service og de skal da ta en titt nærmere på Payr og Trumf`n Vent og så......................
Jeg kan også bekrefte at noe har skjedd med NCC MC. Jeg har betalt rekninger på over 4500kr denne uken. De har status som betalt i payr, og de er trukket ifra på NCC når jeg sjekker forbruk. prøvde meg på 5000kr, det gikk ikke. så det må være en ny 24. timers grense på mellom 4545kr og 5000kr.
Ikkje enig i at det er misbruk, og mitt bruksmønster av kortet (blir også brukt utanom Payr) vil gjere at eg nokre gonger vil oppleve at det er behov for å betale inn ekstra for å ikkje bryte punkt 3 i vilkåra. Det kan naturligvis også gjerast fortløpande for å nulle ut skyldig beløp. Eg trur også at det er eit tidsspørsmål før Payr-støtta vil forsvinne også her, men inntil det skjer så ser eg ikkje noke i veien for å bruke kortet for å tjene trumf på alle mulige måtar.
@oleredv antar det skjer 1.juni.19 da mange nok har kontaktet kundeservice og de oppdager "bruksmønstret" til mange nok, DNB har fjernet EB fra sine kort på Payr/Vipps så bare tidsspørsmål uansett... Kanskje enig med deg hvorfor reparer noe som allerede fungerer(korreksjon fram til det fungerer)? EDIT Glemte denne: Trumf Visa - et produkt fra DNB Bank ASA.
@sam11net Har nådd 20.k allerede via Revolut, funger ikke i Payr/Vipps/Revolut lenger til info. EDIT gjelder kun å betale, får forsatt bonus
Jeg forstår ikke helt, mener du at NCC MC ikke gir bonus lenger på Payr/Vipps/Rev.? Eller bare at du har nådd 20k grensen for de siste 30 dager ?
Eneste som taler i mot er at DNB får 0,3% i inntekt hver gang vi bruker Payr, og de får kanskje også en liten rabatt på Trumf kroner. Derfor skal det ikke mye forsinket betaling til før de faktisk tjener penger på dette.