I forbindelse med usikkerheten rundt Shell MC har jeg testet ut bruk av Nordic Choice MC i Payr de siste dagene. 06.12 3838,- 09.12 4040,- 10.12 3939,- Jeg lurer på hvor mange dager på rad jeg kan gjenta dette
Men da få jeg fortsatt 30K gebyrfritt og kan bruke 8K på 96 timet? Forstår jeg rett? Om det er tilfelle så er det bra siden Shell mc ikke går mer
Det vet jeg ikke om er mulig. Android operativsystemet støtter flere brukere (og dermed flere forskjellige innlogginger på samme app/telefon) og det har Samsung utnyttet ved å lage "Sikker Mappe". Jeg tror ikke Apple støtter noe lignende (men jeg er ingen iPhone ekspert!)..?
Går det ikke så kan du jo legge Payr nr 2 på en annen device (f.eks. en gammel telefon uten sim, kun på wifi) dersom du stort sett betaler regninger hjemme....
Det var det support sa til meg, når jeg ringte inn. Det er ca. 2-3 mnd siden. Kunne nok vært greit å få det bekreftet av en kunderådgiver til. Vi vet jo alle at det kan varierer. Jeg spurte om å få det endret men det gikk ikke. Så når jeg bruker NCC i payr, så har jeg alltid måttet forholde meg til 4000pr 4. dag og 20000pr 30. dag. Ps. jeg har mye høyere kreditt grense enn 20k på NCC kortet mitt.
@indahla legg merke til at jeg nå har betalt ca. 4k både 6.12, 9.12 og 10.12 med mitt NCC kort. Så jeg tror ikke de har en 4k grense per 96 timer. Betalinger over 4000 per dag feiler riktignok. Jeg kommer til å forsøke en ny 4k betaling i morgen.
Hm.. Hvis noen klarer å finne de faktiske grensene og poster de her skal jeg oppdatere igjen. Kan se ut som det er 4.000,- pr 24 timer(?) og 20.000 pr. 30 dager men greit å få bekreftet.
Var på ambassaden i Oslo i dag og det gikk smertefritt. Intervjuet foregikk omtrent slik. Officer: Are you going to US for business or pleasure? Meg: Pleasure. Officer: Why are you applying for visa? Meg: I have previously been in Iran, and then my Esta would have been denied. Officer: Where else have you been? I listed about 60-70 countries in the visa application Officer: Ok. When did you go to Iran? Meg: summer 2017 Officer: for business or pleasure? Meg: Pleasure. Officer: Ok. Your visa has been granted. Hadde time kl 0800 og var ute 0830. Da jeg møtte opp 0745 var det ti foran meg i køen. Man må stå ute for å vente på sikkerhetskontrollen, så det kan være greit å ikke møte opp alt for tidlig hvis det er kaldt og surt. Ingen fast track er tilgjengelig, selv ikke med American Express..
Jeg bruker denne siden når jeg søker om ESTA eller skal finne informasjon om det. Og under hjelp funksjonen finner jeg dette: Så da betyr det at jeg ikke behøver å søke om ESTA for å reise inn til USA med bil fra Canada (Tenkte å krysse grensen ved Niagarafallene å kjøre rundt Lake Erie) Også et annet spørsmål: Når man fyller inn søknaden, hva skal man svare? Jeg skal kjøre bil rundt Lake Erie og tenkte to dager på den turen evt. Men det kan bli kortere og det kan bli lengere. Så da blir det å krysse av som at jeg skal besøke? også ber de meg om å fylle inn kontaktperson i USA: Men, ja. Hva skal jeg fylle inn der da?