Om du hadde fulgt litt med i denne og andre tråder som omhandler SMC og PayR Så kunne du spart deg for den denne e-posten og vært en av de som satt stille i båten da den "kantret". Dvs at at ifølge FAQ så er opptjening på payR historie, men feilmelding fra SMC fortsatt gir håp i hengende snøre intill 11.12 kl 11:00.
Pointearner er ekstrakortet til Sas MC Premium. Fruen får dette og det skal også koblast opp mot Payr.
Beklager hvis dette er feil tråd. Alle mine efakturaer tikker pent inn i Payr, men i Vipps kommer det ingen. Alle instillinger er korrekt. Noen med en anelse hva som er årsaken? Har reinstallert app, slått av og på «E-Faktura»
Har fortsatt ikke klart å finne ut av det 100%, er det noen som kan bekrefte om en får opptjening på NORDIC CHOICE MC når en fyller opp REVOLUT??
Det er avhengig av hvilken bank du har satt opp som betalingsmiddel i Vipps. Ikke alle banker støtter det enda.
Ifølge første post står det at NCC MC har en grense på 4000/96t. Jeg har hele tiden passet på å holde meg under denne grensen, denne uken glemte jeg meg og vippset 4000 på tirsdag etterfulgt av 1100 på torsdag. Det er rett i underkant av 52 timer mellom disse 2 transaksjonene.
Grensene på NCC MC er merkelige, og slett ikke samme som SAS MC. Kortet har egne grenser på Vipps virker det som, lurer på om disse er pr. 30 dager. Kortet har også en maxgrense på Payr pr. 30 dager (mulig felles med Vipps?).
Noen som vet om det er mulig å betale en regning på 50 000kr med SAS MC Premium via noen app? ser at par har en begrensning på 4000kr pr 96 timer, men noen ideer? Kjøpet er gjort via Santanter Bank og 6mnd utsettelse, tenkte om det blir trippel eurobonus kampanje i starten av Januar og betale da, men det virker som ikke det er mulig på noen måtte. Har også tenkt tanken med å spør butikken om jeg ikke kan betale inn 50 000kr til dem og la dem overføre de pengene til bankens konto, noen som har vært borti det før?
@SVG_flyer Hvis både du og fruen har (point eainer) har dere 8k, dvs. du deler opp betalingen i flere transaksjoner. Har limet på 4K selv+fruen. Ikke klart å betale høyere sum, enn med på Shell+Revolut kortet.
Ang point earner, kan jeg legge inn konas kort i min Payr og betale 4000kr PR 96 timer. Eller må hun laste med sin egen Payr?
Hvis du har en Samsung telefon kan du opprette en Sikker Mappe/Secure Folder og logge inn på hennes Payr-konto inne i mappen. Da har du to versjoner av samme app på en telefon og har full kontroll
Ikke nødvendig det. Jeg har iPhone og lagt både eget kort og Pointearner på samme Payrkonto. 4000,- per kort hver 4. dag
Du må ha en egen Payr-konto som er opprettet vha. hennes Bankid dersom du skal ha 2 x 30.000 uten Payr-avgift pr. måned. Det å belaste SAS MC og point earner (for å få 4000 kr pr. kort pr. 96 t) ikke er knyttet til Payr. Du kan mao. bruke begge kortene i en Payr-app og velge hvilket kort du belaster, men da får du kun 30.000 gebyrfritt/ mnd....
@TOSflyer og @Storbaba Det er nettopp for å få 2x30.000 gebyrfritt per måned at jeg har to versjoner av Payr på telefonen min, én med min innlogging + BankID + bankkort og én for kona sin innlogging + hennes BankID (med mitt fingeravtrykk) + hennes Point Earner kort.