American Express Centurion Line

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HenrikE-G, 19. febr 2019.

1. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Ringte og etterlyste de 50 000 MR-poengene i dag (AmeX Gold). Han så at jeg hadde gjort alt riktig, og sa at de ville komme i løpet av 1-2 uker.

Så da kommer de vel før eller siden, men tviler på at de klarer det i løpet av 1-2 uker.

2. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    163
    Bonuspoeng:
    43
    Må en ha hatt transaksjoner på kortet for å få de MRene? Noe annet en må passe på?

3. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    På direkte spørsmål i dag når disse poengene kommer, er svaret slutten av oktober... :confused:

Det var viktig at en hadde søkt via den lenken med tilbud, og at en har fulgt de instruksjonene som stod der. Hun kunne ikke svare hva dette var. Hvis noen har screenshot av tilbudet ville det vært interessant å lese hva som egentlig stod der..

4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Hmmm takk for update, da får en følge med på hva AmEx klarer å eventuelt finne på til da... Kan ikke akkurat si YES, før det tikker inn poeng på kontoen... Lurer forsatt på hvor det ekstra kortet er blitt av...

5. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93

I fall noen skulle ha bruk for denne. Dato fremgår nede i høyre hjørne, så da vet vi i det minste at tilbudet gjaldt på dette tidspunktet.

6. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    I dag ble kortet sagt opp - Amex Platinum Norge - For meg er kortet rett og slett for dårlig iforhold til kostnaden. (Har Elite fremdeles). 10SAS poeng per 100lapp med Platinum, gjør at jeg ikke ønsker å bruke det, da er det egentlig bare hotelloppgraderinger(endel har jeg) og lounge(som jeg også somregel har, med enkelte unntak).

7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Ekstrakort update:eek:

Ekstrakort

• Vi planlegger å gjøre ekstrakort mulig for alle kort i løpet av 2019
    Hvorfor skal et slikt ekstrakort ta så lang tid, er det ikke bare å koble opp mot opprinnelig kort og konto, smelte metallet i fabrikken og sendes i posten? Manko på råvarer?:rolleyes:

8. Jon_A

Jon_A Medlem

Likes mottatt:
    632
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg mener "i løpet av året" har vært formuleringen på kundeservice siden deres i et par måneder nå.

Selv har jeg bare classic kortet enn så lenge. Venter på ekstrakort tilgjengelighet, kampanje med signup bonus eller nytt kalenderår før jeg går for elite.

9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Hmmm antok ila okt slik opprinnelig lovet,, så ila nov, og nå ila 2019, i des. 19 står det vel i begynnelsen av 2020...

10. KVTL

KVTL Senior Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    Har blitt lovet ekstrakort 2. kvartal, senest juli, deretter august og nå sensommer. På sidene skriver de nå både sensommer og i løpet av 2019.

For min del er vel manglende ekstrakort litt irriterende siden samboer sitt ekstrakter (fra DNB Amex) ble deaktivert.

11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig, sjæfen hjemme har et pr biz turer pr år via jobben, det hender jobben hennes velger Norwegian, når SAS sine priser er i taket og da er ekstra kortet gull verdt, eller flight via ARN... Vel vel den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... Håper jeg...

KVTL liker dette
  12. stashorizor

stashorizor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    43
    Det er merkelig. Jeg har bestilt flere FHR hoteller via (travelnordic alfrakrøll aexp punkt com) med korte svartider og utmerket hjelp.

13. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,509
    Bonuspoeng:
    93
    Fant samme email via iOS Amex Nå app, sendt en email og ble ringt samme dag. Jeg har også fått veldig bra og rask respons via tlf og email.

14. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Da har jeg fått mine 50 000 MR-poeng i velkomstgave for Amex Gold.

Dessverre er det rævva vekslingskurs til Eurobonus som kjent, så dette kortet blir ikke lenge i porteføljen min.

Xaantiam liker dette
  15. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Andre som har fått?
    Jeg har ikke fått noen poeng foreløpig...

16. duppsko

duppsko Medlem

Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har også fått i dag, 50 000 MR. Amex Platinum.

17. KVTL

KVTL Senior Medlem

Likes mottatt:
    637
    Bonuspoeng:
    93
    MeeToo

18. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,659
    Bonuspoeng: