American Express Centurion Line

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av HenrikE-G, 19. febr 2019.

  1. Blon

    Blon Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Etter undersøkelsen som vi tok har de gjort en endring ved Dining by Amex. Det er nå en event hvor man må registere seg hvis det er plass. Det var nå en event på Ling Ling i Oslo, fullbooket i løpet av sekunder. Og det er visst slik det skal bli fremover.

    Slutt på Dining by Amex hvor man selv bestiller bord på restaurant 3 x pr år. Ingen tvil om at fordelene minker. Ifølge kundeservice ser de på "en ny og mer eksklusiv profil" (sitat fra chat i appen). Eksklusiv som at bare de raskeste 1 % av medlemmene får plass. Det kommer nok flere overraskelser vil jeg tro.
     
  2. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Er nettsiden til amex som ikke fungerer. Han på chat klarte heller ikke å fikse det.
     
  3. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Dining by Amex..
    Invitasjon til Hakkasan 28 feb eller 7 mars. Begge dagene ble utsolgt på 10 min og det er nå venteliste
     
  4. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    528
    Likes mottatt:
    1,373
    Bonuspoeng:
    93
    Det var vel som forventet. Var heldig som var tidlig på'n og fikk sikret plass:)
     
  5. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,312
    Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183
    Når jeg prøvde var begge dagene fulle. Det var etter 5 minutter.
     
  6. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Samme for meg, venteliste etter 5 minutter. Jeg ringte Amex og sa ifra at jeg syntes ikke dette var noe bra opplegg. Hun på kundeservice sa hun skulle ta det videre. Jeg vil heller ha tilbake Dining by Amex som vi hadde før og også eventuelt gavekortet. Får se om jeg beholder Platinum kortet nå. Eneste fordelen for meg er nå OSL lounge og Centurion loungen på LHR.

    Har Amex noen email adresse? Fant den ikke på nettsiden.
     
  7. Blon

    Blon Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3

    Tok det på chat. De "skulle ta det videre" men "for tiden er det ikke planlagt noen endring av dette"...Mail har de aldri hatt. Tror jeg kansellerer dette nå. Bare nedgradering og ingen skikkelige tilbud.
     
  8. Blon

    Blon Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hvor tidlig ute var du? Jeg brukte 2 min fra invitasjonen kom inn. Kom gjennom til bekreftelsessiden hvor det plutselig var feilmelding.
     
  9. Erlingni

    Erlingni Aktivt Medlem

    Innlegg:
    466
    Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Gir Gold card også tilgang til OSL-lounge?
     
  10. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Nei.
    Det gir Prioritypass med fire besøk i året.
    OSL lounge tar ikke PP.
    Så du må ha platinum for å komme inn på OSL
     
    Erlingni liker dette
  11. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    528
    Likes mottatt:
    1,373
    Bonuspoeng:
    93
    Det var ila de første minuttene. Jeg fikk også feilmelding som antakelig var pga valg tidspunkt vL fullt. Gikk tilbake og vslgte på nytt.
     
  12. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Amex Platinum har nå endret tilgang til Centurion lounge slik at du må betale for en gjest hvis man ikke har en høy omsetning. Men er det noen som vet om dette kun gjelder Amerikanske Amex? Eller for alle?
     
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det skjæres jaggu ned på disse programmene over hele fjøla. Snart ikke poeng i å være medlem noe sted.
    Må se å få tatt en tur til LHR å få prøvd den loungen før det er for sent.
     
  14. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, ta en tur, jeg har vært der sykt mange ganger. Hils fra meg neste gang du er der da:D:p
     
    RoadKing liker dette
  15. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,902
    Likes mottatt:
    5,672
    Bonuspoeng:
    183
    Diverse blogger mellom om at endringen kun gjelder amerikanske kort.
     
  16. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Det var bra å høre! Jeg har mange turer booket til LHR fremover. BA flyr jo til T3 og da har jeg 5 lounger jeg kan besøke. Pleier å starte med CX F for frokost, så QR for mere frokost, så BA F for mere Fizz og så til AA C (F) og så tilbake til CX F for middag og så avslutter i Amex Centurion. Kjenner alle der allerede:):D På vei til LHR nå
    EFE4EC54-AA12-4B7C-98ED-FAD22F217C83.jpeg
     
    EndreD, Earl, NoLimit and 6 others like this.
  17. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    Må ha vært i den Amex lounge på feil tidspunkt:confused: det var en gedigen skuffelse….
     
  18. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Hva var problemet med loungen?
     
  19. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    som skrevet mulig jeg har vært der på feil tidspunkt på dagen for en god opplevelse, men loungen virket overfylt, de få borde som var ledig var ikke ryddet, føltes klaustrofobisk siden det ikke er vinduer der. Tok meg en runde, men maten så også helt håpløs elendig ut så dro fort videre der fra. Men kan spørre andre veien, hva er det du synes er bra med den? Med tanke på at T3 har så mye annet og bedre at by på.
     
  20. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er der som regel alltid på lørdager på ettermiddagen og da er det ganske rolig. Helt enig angående maten, jeg spiser aldri der. Ikke har de noen utsikt heller. Ikke har de Champagne. Grunnen til at jeg går innom er at loungen er del av lounge runden min og dette er siste stopp før hjemreise. Jeg kjenner de som jobber der nå ganske godt så det er vel hovedgrunnen til at jeg går innom. Spesielt hvis jeg reiser aleine. Skal faktisk tilbake dit i morgen. Pleier å sjekke inn 10 timer før flyavgang:D:p
     
    Schlandy liker dette

Del denne siden