Finner masse ledig på United millage plus på diverse ruter. Kan disse bookes via Talinn? eller er det kun LifeMiles som kan bookes?
Du må bare prøve, min erfaring så langt er at alt eg har funne på AF som viser tilgjengelighet med LifeMiles er bookbart. Mens det som viser for United milage plus, er litt meir bingo spesielt for Air Canada over dammen har eg ikkje fått booka. Prøv, og ha rute for rute med flynummer klart. Har visst vore vanskelegare med nye agentar har eg lest her inne.
Står på nettsida at de støtter Amex, men jeg får feilmelding hver gang. MC går greit. Noen som har fått til Amex?
Awardfares bekrefter på mail at de har problemer med betalingsløsningen sin. Så hvis det er flere som meg, som ikke får oppgradert til gold eller diamond, så jobber de med det...
Awardfares viser tilgjengelighet på 9 seter på en avgang som jeg ønsker å booke om til i en bestilling. Tilgjengeligheten vises både via United og Lifemiles. Jeg har også sjekket på United.com og de viser samme tilgjengelighet. Jeg trenger 4 av disse setene. SAS på sin side sier at det bare er 3 ledige. Dette var via gullmailen, har ikke prøvd CT-telefonen. Er det bare å gi opp da? :/
Jeg ville prøve CT-telefonen i tillegg, men sannsynligheten er nok svært liten.. Men du kan ha flaks.
Bare hos meg søking i Awardfares er helt hinsides tregt om dagen? Mye pågang med alle som skal bruke opp CT som utløper 28. feb kanskje?
Her er hele nettsiden treg, så det er nok kanskje en sammenheng med utløp på CT ja. Søk har gått ganske tregt lenge. Det tar tid å få opp alle resultater.
Samme her, det tar vinter og vår før et søk avsluttes. Og så skal den jo på død og liv starte søket før jeg har valgt ferdig alle parametere...! Ikke rart det blir tregt da
Ett år. Men litt avhengig av når det slippes billetter på de ulike selskapene. https://blog.awardfares.com/ultimate-guide-to-award-release-dates/
Ok ... I den listen står det at EVA slipper 360 dager på forhånd mens det på Expertflyer kan jeg ikke søke på EVA lenger enn 337 dager ...
Expertflyer bruker sannsynligvis united.com i bakkant, så den er begrenset til det som er synlig der. Awardfares gjør søk mot både United, Avianca og SAS (når *A-booking på nett er operativ) og har dermed litt flere ben å stå på.
Vibeke fikset flygninger lenger enn jeg kunne se på EF .... Noen som har funnet erstatninger til Vibeke?
Jeg kjøpte AF for et par uker siden. Det var da så sykt tregt i forhold til EF at jeg bare kommer til å kansellere. Fikk ordnet meg en CT tur etter enormt mye tid på søking men tenker at dette var ikke noe å betale for i sin nåværende form for min del.