har SAS IT tatt over awardfares? går ufattelig seint for tiden, eller bare hos meg? er det slik at ALLE i verden sitter på awardfares for å bruke opp poeng?
Min erfaring er å klikke på det hjulet under den aktuelle datoen når den søker/snurrer etter ca 20 sek. søket kommer fortere opp.. gjentar samme prosedyre når feks skal søke dag foran eller bak
Kva er reelt tilgjengelig med Star alliance av det som eg finner på Awardfares? Er det kun ledig det som dukker opp på Eurobonus eller er Milage, lifemiles eller Aeroplan også reele å sjå på? Finner ingen med Eurobonus...
Siden Eurobonus har stengt for *A bestillinger på nett, så vises det ingen tilgjengelighet for Eurobonus på AF. Aeroplan er stort sett ikke åpent for oss, men det finnes unntak. Hvis det er tilgjengelige billetter på Lifemiles eller United er det kanskje ledig. Litt bingo for tiden, dessverre. Må nesten ringe og høre om de finner billettene du finner.
Både AwardFares og Expertflyer viser tilgjengelighet i business award med Lufthansa til Amerika i des, men når jeg ringer CT-telefonen så finner de nada.. Hva gjør jeg evt feil?
Mest sannsynlig ingenting. Ifølge velinformerte rykter har SAS strupet tilgangen til bonusseter i Star Alliance kraftig, så mye av den tilgjengeligheten du finner i AF og EF er nok dessverre bare tilgjengelig for andre partnere
Nei dessverre. Det er nok andre her inne som vet mer om meg enn dette. Men ja, viss dette er den nye "normalen" for tilgjengelige bonusseter for SAS EB hos partnere i *A så er det virkelig dårlige nyheter og forringer verdien av EB ytterligere. Jeg frykter det verste og er glad jeg bare har to år igjen til LTG, for fortsetter denne trenden så blir det lite prioritering av EB programmet etter at livstidsgull er i boks.
Det var dårlig nytt. Da blir jeg nok å si opp abonnementet mitt på expertflyer. Ser ikke poenget lengre..
Vi er jo fremdeles i en slags unntakstilstand når det gjelder flyreiser, tilgjengelighet etc. og bl.a. jeg venter jo i spenning på når (om?) SAS sin *A online bonusbooking er tilbake, så det kan jo være at ting bedrer seg etterhvert.
Ja, jeg betaler gjerne en høyere poengpris for å fly C med *A også jeg, så lenge det er datoer og produkter som passer meg.
Det er vel i prinsippet det SAS har gjort med "beste tilgjengelighet" billetter. United har vel ikke flex/everyday hos andre enn seg selv?
Bare for å få det inn med teskje, er det altså snakk om ytterligere innskjerpinger, en ny rundei tillegg til at Eurobonusmedlemmer i stor grad mistet tilgangen til LH F i november 2019? Fenomenet som kristiaan beskriver i innlegg #253 oppstod vel da?
Joda de har everyday med partnere også, men jeg kan ikke huske å ha sett First everyday award, kun Business everyday award.
Egentlig burde admin skrive inn en melding om at kvaliteten på Awardfares har blitt så dårlig, at han fryser tråden inntil videre slik at andre eurobonusmedlemmer ikke blir villedet til å hive penger ut av vinduet på å signere med dem inntil de viser en funksjonalitet som gjør at deres eksistens på dette forumet her kan forsvares i grunn.