Er det bare hos meg eller går søkene veldig tregt for tiden? Står fremdeles og spinner etter 15 minutter her.
Går tregt her også, men hjelper å refreshe browseren då dukkar det ofte opp resultat. Samt så føles edge raskare enn chrome. Litt rart egentleg då edge er chromium basert.
Opplever også dette ja. Gjør at det er ganske tidkrevende og frustrerende å søke flere destinasjoner og datoer.
Samme her. Og ved refresh av siden vises det forstørrelsesglass-ikonet på fullførte søk istedenfor hake-ikon. Noe som gjør det vanskelig å skille mellom datoer man allerede har søkt på vs. ikke har søkt på Har sendt mail til support på dette, håper de fikser det snart..
Fikk Mail fra Awardfares og de sier: EuroBonus Star Alliance Search Is Finally Back dette må vel sies å være gode nyheter
Kan gå raskere dersom du kutter ned på antall connections. Max 1 eller 2 speeder ting opp hos meg ihvertfall
Jepp. Et tips kan være å søke på AF først, og så kan man dobbeltsjekke tilgjengeligheten på SAS sitt *A-søk etterpå. Søk på enkeltstrekninger der, så ser man om SAS faktisk får tak i flightene.
Funker det ikke hos deg? Hos meg fungerer det både å søke på billetter med SAS EB på Awardfares og å bestille disse på sas.no
Virker som SAS har lite bonusbilletter ute, så tror den tilgjengeligheten man ser på AF er reell altså. Ulempen er jo at man ikke kan kombinere klasser selvfølgelig. Da må man slå på tråden
har awardfares endret søkealgoritme? søker en bestemt dest feks FRA-BKK. da finner den 2 billetter via SIN på bestemt dato. når jeg så søker FRA- SIN eller SIN-BKK på samme antall og datoer finnes den ikke lenger. i grunn likt som sas sitt søke system. litt slitsomt kjente jeg.....
usikker. se vedlagte link https://www.flysas.com/en/book/flig...BUSINESS&out_flight_number=OS570,LH2333,LH730 prøver du å søke kun MUC-HKG feks kommer kun ECO opp. bruker sas linken da muligens ikke alle har awardfares aktiv.
Til dere som har aktivt abo. awardfares nå: Som det fremgår av denne tråden har det vært en periode, og kanskje spesielt ille siste dager, med en håpløs situasjon ift å søke på SAS *A bookingen. Jeg har heller ikke hatt stor suksess med awardhacks og mistenker at API'er er like ustabilt. Hvordan oppleverer dere "stabiliteten" ift. å finne seter på EB via Awardfares nå/i det siste? Jeg vil tro de bruker samme API på SAS sin side som awardhacks...
Søker etter 4x biz billetter t/r Usa til neste sommerferie. Vurderer både øst og vestkyst. Kommer opp noen billetter med AirCanada, er disse tilgjengelige for Eurobonus? Eller er det bare huke av AirCanada under FFPs søk?