Det at du ikke finner en flight på sas.no eurobonus søket er ikke noen garanti for at konsulent finner setet eller omvendt. Men ved å søke enkeltstrekker har du større sjangse til å se seter som "forsvinner" når du søker med mellomlandinger. Derfor bør du søke flere søkemotorer for å få en bedre indikasjon. og sjekke med flere søk.
bruker awardfares samt sas sine sider, stoppet å bruke EF. er vel dekkende det? Bruker du flere? United sine evnt?
Det er mange veier til Rom. Jeg brukte lenge de gratis tjenestene. Men nå med mange bookinger gående har jeg abo på awardfares for å kunne utnytte varsling. Men for ANA F bruker jeg feks Ana sin egne hjemmeside. Mens andre her inne bruker mye EF og andre kombinasjoner.
Sant nok det! mange alternativer. prøver dog å optimalisere for å ikke bruke for mye tid. Er blitt glad i AF, samt sas sine sider. United bruker jeg til tider men syns søkemotoren er litt krunglete. Hvordan får du noe ut av ana sin side? viser de bonus for *A?
Joda, men som alltid med bonusbilletter må man både være litt fleksibel på datoer og kreativ på reiserute. Drypper jevnlig inn muligheter til feks Asia som kan kjøpes med SAS på søkene jeg har liggende på Awardfares.
Jeg får opp premium economy i AF. Er det noen mulighet for å booke dette med poeng? Altså, ikke Plus på kortruter, men langrute premium eco.
Fungerer awardfares som vanlig for folket om dagen? Hos meg ser det ikke ut som om jeg får satt i gang "ferske" søk, men at det kun dukker opp cachede resultater. Jf vedlagte bilde, hvor siste oppdaterte resultat er 5 timer siden. Klikking på datolinjen, på enkeltdatoer, hjelper heller ikke: der dette før startet et nytt søk kommer det nå umiddelbar respons, uten at det ser ut til at nytt søk settes i gang. Har forsøkt chrome og edge, med samme resultat (har diamond-avtalen).
Hos meg skjer det ingenting når jeg trykker på en dato for å søke på denne, så det er noe feil nå ja.
Ok, litt betryggende at det ikke bare er hos meg det er feil. Sendte en chat nå, så får se om det er noen på brukerstøtten.
Ikke ennå. De lover svar "usually within a few hours", og akkurat den (relativt uforpliktende) lovnaden er ikke brutt ennå...
Store forbedringer i Awardfares - nå med søk på F med SAS Eurobonus FPP! Fikk nyhetsbrev i dag. De har lansert flere forbedringer, hvor den viktigste er søk på F-ruter med estimert tilgjengelighet for Eurobonus. En annen nyhet er Area Search, med søk på byer med flere flyplasser, eks TYO, NYC, LON. Alle detaljer om forbedringene her: https://blog.awardfares.com/new-programs-and-features/