Det er vel mulig å kjøpe dette fra SAS? Om jeg ikke misforstår så skal de ha 5.600 NOK for 28.000 ekstrapoeng, så det bør vel være en slags målestokk for pris. Huisk at ved overføring fra konto til konto så kommer det gebyr på toppen, 1.400 NOK i dette tilfellet om jeg har regnet rett
Såvidt jeg kan se så er feltet med EBnummer fullt editerbart i Widerøe appen, så jeg antar at du kan overføre til hvilken kontos som helst.
Sjekk tråden for kjøp og sal av EB-poeng: https://insideflyer.no/forums/threa...bytte-av-ekstrapoeng.9683/page-32#post-318570
Da må jo dette være en lettvint løsning for lån/kjøp av poeng siden det er gebyrfritt. Sikkert mange som meg som har 10k-20k poeng stående der og venter med overføring for å få lengre holdbarhet, K
Hva velger jeg!!??!! Har idag FRA-PEK-BKK-HND-FRA med CA F, CA F, TG F og NH F. Ønsker seff LH F på første leg men de åpner jo aldri (flyr på torsdag). Vurderer FRA-BKK-PEK-HND-FRA med TG F, TG C, NH C og NH F. Får da 12 timer i Bangkok og 11 timer i Beijing. Tanker?
Hei, Jeg sliter litt med en CT routing, men kanskje det har en logisk forklaring som dere kan svare på. På en retur fra BKK har jeg nå BKK-KIX-MUC-OSL. Første leg er F, men på KIX-MUC finner ikke Tallin C hos LH som jeg finner både på AF, United og SAS. Dette gjelder LH743 19.Januar. Er den noen spesielle måter Tallin må søke på for å finne disse? Står nå på økonomi inntil videre, og det er jo ikke noe blivende sted
En mulighet er at LH C ikke alltid er tilgjengelig på delstrekninger når du kommer inn med annet selskap. Jeg har en retur BOG-FRA i C med AV, og får ikke LH C FRAOSL av den grunn selv om det er/var ledig i biz for bonus....
Hva ville dere valgt hvis dere måtte velge én? Ser dette er et realistisk dilemma jeg kanskje kan møte når neste CT tur nærmer seg.. FRA-SIN-PEK-HND i SQ C, SQ F Suites, CA C vs FRA-PEK-HND i LH F, CA C FCT eller Suites?
Jeg spør her da jeg ikke husker helt hvor jeg leste om dette sist. Jeg driver å kikker litt på en reise til Sør Amerika og sammenlikner litt forskjellige flyselskaper og allianser for å komme seg sør for ekvator og når jeg kom til Star Alliance så ble jeg litt usikker. Hvordan regner man ut Eurobonuspoeng man får på strekningen igjen? Eksempelvis så ser jeg på SAS sinne sider at UA i klasse V gir 75% opptjening så blir da reiseruta FRA-IAH slik: 0,75*5232 (Miles)? Mener å huske at noen av dere nevnte noe på å runde det opp. Må få innøvd dette her engang for alle Så takker for svar hilsen en ikke så flink person på interkontinentale flyvninger
Jeg trodde man rundet antall miles opp til neste 100, så man ender opp med: 5300 * 0.75 = 3975 Har ingen personlig erfaring med det ennå, men har forstått det sånn fra tidligere innlegg.
Denne ordnet seg på 4. forsøk ved å bruke den kjente agentruletten, så det gjelder å ikke gi opp. Tydeligvis ulike måter å gjøre ting på hos Tallin.
Er SAS sin star alliance poengbestilling nede for tiden? Prøvde både i dag og i går å søke opp flere reiser, men får bare feilmeldinger.
Hei, skal gjøre et tappert forsøk på å få LH F fra FRA til New York i slutten av november? Det går to fly, ett 10.50 og det andre 13.35. Om det skulle dukke opp F på begge, hvilken skal man velge med tanke på servering? Begynner de å servere middag rett etter take off på tidlig flyet, eller justeres det til å passe bedre middagstid?