Forsøker meg med nytt spørsmål, kjenner panikkangsten begynner å ta meg. Dette er første gang jeg har forsøkt meg på booke lengere bonustur, så ikke døm meg for fort i forhold til hva jeg har fått til så langt..
Jeg pluss to gutter (11 og 15) skal møte mor i MCO 8/11. Mor har separat booking. Planlagt avreise SVG 7/11. Tanken var SAS Premium med C begge veier for oss, derfor så jeg aldri på andre alternativer med *A i vår.. Har så langt kun klart å få til SVG-EWR 7/11 i C og retur 16/11 i Plus. Tanken i starten var å oppgradere Plus til C, samt å avvente bonusbiletter hos United EWR-MCO 8/11-16/11. Så langt har dette vist seg å være heller vanskelig. Nå driver jeg å sjekker priser for å kjøpe billett EWR-MCO, blir å koste rundt 6-7K med Spirit. Litt surt, men står i det hvis det blir nødvendig. Alternativet er å vente å se videre hva som kommer, med risiko for dyrere billetter. Har også sjekket AwardFares for evt. turer med *A for eksempel fra FRA og LHR, men faller litt av lasset når det gjelder regler for booking via x antall flyplasser for å komme frem til MCO 8/11.
Har godt med bonuspoeng dersom SVG-EWR avbestilles, og er 5000 kroner unna første CT. Hva ville dere mer erfarne bonusjegere gjort dersom dere var i denne situasjonen?
EDIT: Nevermind, problem soveld! Takker!
Last edited: 04. okt 2019