Oppfølging av den: Har du booket to enveis for å få det igjennom? Jeg ser for meg å booke enten JFK-HND-FRA eller FRA-HND-JFK som en enveis og enten OSL-(CPH)-EWR eller EWR-(CPH)-OSL som den andre enveis.
Vi har foreløpig kun booket enveis JFK-HND-FRA-OSL Så må vi finne en passende tur til NYC etterhvert. forhåpentligvis noe LH F
En ting Vibeke fortalte (som var nytt for meg) er at uansett om CT har utløpt og man f.eks har booket FRA - OSL i eco mens CT enda var aktiv, så kan man oppgradere billetten til business hvis det slippes billetter i den klassen. Jeg trodde alt var «låst» i det øyeblikket den utgående CT ble brukt.
Ja, helt klart! Men jeg får (uten å ha sjekket) en magefølelse av at dette er noe Vibeke fikser, men ikke Tallinn.
Men når du sender mail til den emailen, skriver du nedenfor i mailen at du vil at Vibeke bestiller "som et notat" og legger ved EB nr, og sikkerhetskoden? Hvordan betaler du avgiftene hvis hun bestiller for deg og alt går via email?
Du må ha kortet ditt inne i profilen din hos SAS. Ein gong har eg også blitt oppringt for og betale avgifter. Du treng bare sende mail med flyruta du ønsker + eb nummer, eventuelt bookingnummer du allereie har viss det er snakk om endring.
Antar alle, men jeg vet ikke. Jeg brukte FRA som eksempel fordi det er den strekningen vi har economy på nå. Hun skrev i mailen når jeg spurte om jeg kunne oppgradere til business hvis det åpnet seg: «Ja, vi kan godt rettet fly, bare ikke sætte nye strækninger ind»
Er det noen med kjennskap til hvordan Google funker som kan svare på: - kan man få Google til å søke kun i et utvalg nettsteder? Feks en fil med butikkene på Viatrumf, EB-portalen, Alaska/BA-store eller Norwegian reward portalen - hvilke format vil en sånn liste måtte være i?
site:insideflyer.no google Slik velger du at google skal søke etter google på insideflyer.no filetypedf eurobonus Og slik velger du at google kun skal søke i definerte filtyper. K
Ok, men man kan ikke bytte ut «site:insideflyer.no» med feks «site: viatrumf.txt» der den txt-fila har alle nettstedene på viatrumf listet opp? Edit: Tenkte å forenkle prissøk etter varer som viatrumfbutikker tilbyr
Om man booker en tur i biz til SF tur/retur med Sas 1 voksen og 1 barn, samt bruker en companion. Hvor mange poeng er det riktig at det blir trukket?
Noen som vet om man kan legge til barn(baby) på en reise dersom man booker en reise med CT nå og reiser neste år?
Om det hadde vært 2 voksne ville det vært 200K/2 poeng. Barnas poengpris er 50K poeng, så kanskje du har rett i at de da tar totalt 150K poeng og deler på 2 ved bruk av ct.
Noen som vet om det er mulig å betale med Amex kort når man ringer til Tallinn og skal betale skatter og avgifter?