Bonushjelp!?!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Thomas, 12. sept 2013.

1. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,154
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var uklart, og du må utdype?
    Alle på samme PNR må være i samme klasse uansett.

2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,355
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man ikke blande klasser på bonus bookninger?
    Jeg har to forskjellige bookninger som beskrevet over. Ser det er sluppet plus billetter på bookningen jeg har 2stk i biz tur%retur.
    Da må jeg eller vente til det slippes billetter på samme tider hvor jeg har 2stk plus billeter?

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,139
    Bonuspoeng:
    183
    Vet ikke helt om det er dette du spør om, men man kan blande klasser på en booking. MEN alle reisende må reise i lik klasse på samme leg. Så du kan ikke ha 2 reisende i biz og 1 i plus på samme booking. Men du kan reise i eco til LHR og biz videre feks. Kan du ikke bare booke de plus-billettene som en egen booking, da?

Maggie liker dette
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,907
    Bonuspoeng:
    293
    Bare for å bemerke har jeg bare blitt booket om til bonus-billetter.

5. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,377
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke lett å bli avvent...

Awardhacks henter data fra SAS og viser pt. kun SAS-flyvninger siden SAS har stengt *A bookinger på sas.no og dermed grensesnittet for dette til eksterne. Dette gjør også at awardfares ikke har fasit for bonusreiser for Eurobonus, men den (betalt versjon) gir gode indikasjoner (samt ExpertFlyer). Mange bruker fortsatt Uniteds søk som også gir indikasjoner. Men fasit har bare Tallin.

TommyL liker dette
  6. TommyL

TommyL Senior Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Takker for svar!! Jeg brukte gode gamle United og Air Canada, de så akkurat samme i Tallin :)

Storbaba and Xflipper like this.
  7. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,642
    Bonuspoeng:
    183
    United ser ut til å ha noe tilgjengelighet i Polaris på LAX-JFK, ellers kommer nok SAS til å slippe LAX-CPH i løpet av de neste dagene (330 dager frem i tid).

SAS Business fra LAX legges ut klokken 9 om morgenen norsk tid. Merk at forbindelse videre til OSL ikke slippes før dagen etter, så med mindre man har nok is i magen til å vente må det bookes om i to omganger.

Xflipper, rookietrader and holmen like this.
  8. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,568
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen som vet hvis SAS kansellerer bonusbilletter om man kan bli ombooket med et annet selskap? Eller hvis man finner en rute selv at de kan booke deg over på den man finner selv?

9. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,045
    Bonuspoeng:
    293

Hvilket tilbud du får i praksis skal jeg ikke si noe om. Pga nedlagt rute fikk jeg booket nytt tidspunkt samme destinasjon på revenue billetter som jeg fant selv. Fra eb booking med SAS altså.

SVG_flyer liker dette
  10. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,082
    Bonuspoeng:
    183
    BKK-TPE kan heller ikke booke mer enn tre mnd frem i tid... Uvisst om jeg var uheldig.

Last edited: 16. nov 2020
  11. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,568
    Bonuspoeng:
    113
    Er de nye revenue billettene som du nevner bare bonusbilletter eller kunne du få poeng for dem?

12. Sva11210

Sva11210 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Nybegynner spørsmål her ved booking av CT.
    Da jeg skal booke ifra KRS hadde det nok gjort ting enklere om det var mulig å booke med WF til CPH. Dette kommer ikke opp på Awardfares, er dette noe Tallin kan hjelpe med, eller er det ikke mulig å booke WF på bonuspoeng?

13. snik

snik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    558
    Bonuspoeng:
    93
    Du finner tilgjengelighet på WF ved å bruke sas.no å kjøre et helt vanlig søk på poengreise mellom KRS -CPH. Dersom det finnes billetter med liten gullprikk i høyre hjørne kan disse være del av en CT-booking.
    De to øverste flygningene her er med WF og er tilgjengelig på tilfeldig dato. Plus vs Go er i praksis ingen forskjell på WF så vidt jeg vet.
    SmartSelect_20201116-222850_Chrome.jpg

14. Sva11210

Sva11210 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Supert, takk for hjelpen:)

15. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,642
    Bonuspoeng:
    183
    Merk at man ikke kan ha WF-flyvninger i en *A-booking, de kan kun kombineres med SK.

kaiarne, Jonkebassen and Sva11210 like this.
  16. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,710
    Bonuspoeng:
    113
    BKK-TPE er vell en del av en lengere rute som kommer fra Europa om jeg ikke husker feil? Det er vell kun en teknisk stop i BKK, mulig det forklarer?

17. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,082
    Bonuspoeng:
    183
    EVA, ja. Men neppe Thai. Prøvde å booke BKK-TPE med Thai(TG634/636). Ser ikke ut disse to avgangene bruker BKK til teknisk stopp. Tallinn kunne se ledige C, men kunne ikke booke.

18. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,710
    Bonuspoeng:
    113
    Det er selvfølgelig EVA ja, min feil. Da ville jeg nok bare prøvd å ringe igjen for å booke TG C BKK-TPE en gang til.

19. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Last edited: 17. nov 2020
  20. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,082
    Bonuspoeng:
    183
    Prøvde alternativ B: VIE-HND-TSA med ANA istedenfor. Alltid plan B og C i bakhånd når Tallinn skal ringes. :)

Magnus1001 liker dette

Del denne siden