Trenger litt strategi / mulighet / rettighets hjelp.
Sitter per i dag på to Swiss C billetter Oslo til Hong Kong i Februar 21. Den reisen blir det ikke noe av uansett, pga karantenetid i jobben.
Bookingen ble gjort med EB mc bonus før SAS la ned sin Hong Kong rute og ble så flyttet over på revenue billetter hos Swiss av SAS etter påtrykk fra meg.
Denne uken er flighten Oslo-Zurich kansellert og vi er flyttet over på Oslo Frankfurt fly, med 2 timer sånn at vi selv kan komme oss fra Frankfurt til Zurich før neste legg
Ønsket mitt er selvfølgelig å flytte flighten fremover i tid, sånn at jeg får beholde reisen på revenuebilletter med opptjening som jeg bare har betalt 120k poeng for.
Noen forslag på strategi for ombooking? Hvor ligger mine rettigheter for flytting av reisen, som jo er en EB reise i seg selv, og i lys av den litt kompliserte reiseruten?
Ideelt sett hadde jeg fått flyttet reisen fram til Januar/Februar 22. Men de billettene er jo ikke sluppet enda.
Edit :Jeg ser at
@indahla allerede er på saken, og har fått "lov" til å rebooke. Men er det noen betraktninger om rettigheter osv?
Vis alt...