Naturlig nok. Det er jo poengreiser du søker på. Da får du x, i og/eller o dersom det er billetter i de(n) klassen(e)
Jeg søker bare på Expertflyer også når det gjelder Air Canada, noen ganger finner jeg noe og andre ganger ikke. Når jeg finner I eller X legger jeg det inn i reiseplanen min og så spør jeg på CT telefonen og flere ganger går det gjennom og jeg blir happy. MEN …. Jeg søker 5-12 mnd frem i tid!
En slik pm får du neppe. Men når du ikke får svar fra folk lenger, så vet du at folk begynner å bli lei...
Oppfordrer til å ta et søk før en spør. Google fungerer mye bedre enn søkefunksjoner på fks insideflyer. Bruk «site» funksjonen for å begrense søk til spesifikke domener, land etc. Fks: air canada expertflyer site:insideflyer.no I dette eksempelet får du mange treff fra insideflyer på det du spør om…
Mange rapporter her inne den seneste tiden om kanselleringer og endringer med Swiss (også), så det gjelder nok å følge med på bookingen i tilfelle.
Driver og rebooker hele tiden nå for å få til en juletur. Fikk nettopp tips fra en jeg snakket med at sas åpner siden sin for *A turer denne eller neste uke. Sånn til info.
Det håper jeg virkelig at stemmer!! Så kan man bruke telefonen til F-bookinger, og slippe å sitte i kø for alt annet.
+1 Ganske kjipt å måtte stå 30 minutter i kø hver gang du lurer på om en flyvning i det hele tatt er mulig å booke..
Hvis det stemmer så blir det good news. Ingen jeg har snakka med har kommentert det, vært i kontakt med 8-9 stykker siste dagene.
Har snakket med de nesten daglig for å prøve få mexico turen optimal. Men dont shoot the messenger om jeg tar feil!
Ringte inn og skulle gjøre en endring på bookingen min. Har funnet denne delen som også han jeg snakket med fant. Men når han skulle knytte den opp mot den eksisterende reisen min så lot det seg ikke gjøre. Han sa at dette kan skje til tider. Er det fakta eller rett og slett et resultat av ruletten?